Acasă Actualitate Facebook News: Robu are veşti bune despre pasajul subteran din Piaţa Victoriei

Facebook News: Robu are veşti bune despre pasajul subteran din Piaţa Victoriei

DISTRIBUIȚI

Primăria se îndreaptă încet şi sigur către realizarea unuia dintre cele mai importante proiecte asumate de administraţia Robu. Este vorba despre Inelul 1 de trafic, care prevede şi realizarea unui subpasaj în Piaţa Victoriei.

Primarul Timişoarei, Nicolae Robu, a făcut un anunţ referitor la acest proiect, pe reţeaua de socializare Facebook.

O nouă veste bună: S-a finalizat caietul de sarcini pentru elaborarea studiului de fezabilitate a proiectului tehnic şi a documentaţiei de execuţie pentru subpasajul din Piaţa Victoriei şi celelalte elemente ale Inelului 1 de trafic şi s-a transmis la ANRMAP pentru publicare pe SEAP (ANRMAP = Autoritatea Naţională de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice, SEAP = Sistemul Electronic de Achiziţii Publice). Iată, deci, o nouă promisiune electorală adusă la rampa!”, scrie Robu.

Proiectul pentru pasajul subteran din Piaţa Victoriei a fost aprobat de consiliul local în luna februarie a acestui an. În pasaj se va putea intra de pe bulevardul Republicii, la intersecţia cu strada Paris, sau de pe strada Sfântul Ioan, în zona Hotelului Timişoara. Maşinile vor circula pe două benzi, în sens unic.

Proiectul îşi propune să închidă Inelul 1 prin pasajul pe care vrem să-l realizăm în Piaţa Victoriei prin jumătate din actualul subpasaj. Este inelul care a fost gândit de sute de ani, dar a fost desfiinţat când Piaţa Victoriei a devenit zonă pietonală. Soluţia nu poate fi decât realizarea unui subpasaj prin Piaţa Operei. Pe acest traseu de la Modex, intersecţia Brătianu cu Michelangelo, Continental, Banca Naţională, Bastion, Punctele Cardinale, Piaţa Mărăşti, Piaţa 700, Materna şi Modex, vor circula maşini mici şi microbuze. Pe tot acest traseu, mai puţin Piaţa 700 şi intersecţia străzii 20 decembrie cu Brătianu vor circula şi mijloace de transport şi vehicule mai mari. Din Piaţa 700, acestea vor fi deviate pe traseele actuale ale mijloacelor de transport, pe traseul strada Paris – Spitalul de Copii, Catedrală şi avem două posibilităţi, una este să se treacă prin faţa primăriei şi apoi să se intre pe inel, cealaltă să mergem pe traseul actual ocolind Sala Capitol. Pentru maşinile mici traseul este extrem de scurt”, spunea în februarie primarul Nicolae Robu.

Studiul de trafic privind închiderea Inelului 1 de circulaţie printr-un pasaj subteran şi reorganizarea circulaţiei pe mai multe străzi centrale a costat în jur de 15.000 de euro. Realizarea pasajului subteran din Piaţa Victoriei ar urma să coste 6 milioane de euro.

Comentarii

comentarii