Acasă Actualitate În șase locații din Timișoara poți plăti cafeaua cu o poezie

În șase locații din Timișoara poți plăti cafeaua cu o poezie

DISTRIBUIȚI

Julius Meinl Plătește cu Poezie 21 martie 2015De Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl transformă poezia în monedă de schimb. Sâmbătă, 21 martie 2015, pentru al treilea an consecutiv, românii sunt invitați să plătească cu poezie pentru o cafea în 200 de locații Julius Meinl din țară. În campania acestui an sunt implicate 23 țări și peste 1.100 de locații Julius Meinl. Campania „Plătește cu Poezie” a început în România în data de 25 octombrie 2013, când consumatori din toată țara au plătit cu poezie în 80 de locații Julius Meinl și au strâns în total 6.300 de poezii. În 2014, de Ziua Internațională a Poeziei, iubitorii de cafea au venit în cele 150 de cafenele Julius Meinl participante și au scris nici mai mult, nici mai puțin decât 15.356 de poezii – ale marilor poeți, din creațiile proprii sau inspirate de moment. Julius Meinl, ambasadorul cafelei și culturii cafenelelor vieneze, stă în spatele acestei inițiative. Consumatori din 23 de țări vor avea parte de experiența de a primi cafea în schimbul unor versuri, chiar de Ziua Internațională a Poeziei, cea mai importantă sărbătoare mondială a poeziei. Înrădăcinată în tradiție, această cultură a cafelei vieneze are o relație strânsă cu poezia și este recunoscută ca sursă de inspirație pentru artiști și scriitori.

Plătește cu o poezie în peste 200 de locații Julius Meinl din România

Cultura cafenelelor vieneze reprezintă o sursă de poezie pentru această zi specială. În acest sens, pe 21 Martie, Julius Meinl și partenerii săi HORECA (HOteluri, REstaurante, CAfenele) invită la susținerea mesajului principal al campaniei: “Într-o lume dominată de bani, ce valoare mai au sentimentele?” Lista completă a celor peste 200 de locații Julius Meinl din țară poate fi consultată aici.
Tibor Dobri, Managing Director CEE South-East Julius Meinl, consideră că acest proiect a crescut frumos în tot acest timp: “Am început curajos în anul 2013, prin ediția pilot Plătește cu Poezie, iar acum, iată, Ziua Internațională a Poeziei capătă o semnificație specială pentru 23 de țări. Acest lucru ne bucură nespus pentru că reușim să inspirăm oameni din toate colțurile lumii și să ducem tradiția și valorile noastre mai departe, la un asemenea nivel.”
Julius Meinl inspiră poeții încă din 1862

Marcel Löffler, CEO Julius Meinl IndustryHolding, crede: “Pentru noi, inspirația este sufletul culturii cafenelelor vieneze. Esența lor e poezia. Este vorba despre filosofia unică de a nu te grăbi deliberat, de a te bucura de fiecare moment și de a-ți căuta inspirația așa cum au făcut și literații cafenelelor vieneze. Acest lucru nu se întâmplă doar în Viena, este relevant și pentru societățile caracterizate de viteză. În Shanghai, Dubai, Londra sau Chicago, oamenii caută momente de relaxare, care se transformă în surse de inspirație. În acest sens, încurajăm activ oamenii de pe toate continentele să aducă mai multă poezie în lume și să contribuie la construirea unui loc mai bun. Aceasta este motivația noastră pentru ziua internațională a Poeziei de pe 21 Martie, să sărbătorim inițiativa “Plătește cu poezie” în jurul lumii.” Carina Leb, International Marketing Manager Julius Meinl IndustryHolding: “Viziunea Julius Meinl este de a aduce poezia la viață. A motiva oamenii din toate colțurile lumii să descopere și să trăiască prin creativitate este un scop ambițios. Inițiativa globală “Plătește cu Poezie”, sărbătorită chiar de Ziua Internațională a Poeziei ne duce mai departe pe acest drum. Prin cooperarea cu partenerii noștri din jurul lumii suntem nerăbdători să transformăm Ziua Internațională a Poeziei de anul acesta într-o experiență specială.”
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați: https://www.facebook.com/JuliusMeinlRomania
Plătește cu Poezie 2015: http://bit.ly/1HsLHZf

Poezia este esența culturii cafenelelor vieneze

Istoria companiei vieneze de familie, Julius Meinl, este strâns legată de cultura cafenelelor vieneze, de peste 150 de ani. Ca ambasador al acesteia în peste 72 de țări, compania a setat standardele despre ceea ce este fascinant în această cultură. Ce anume caută și ce pot descoperi oamenii în cafenelele vieneze? La prima vedere, este vorba despre cultura unică a răsfățului, de blendurile de cafea proaspăt prăjită și de modul în care este servită cafeaua. La o privire mai atentă, este vorba despre atmosfera inspirațională. Aceasta se manifestă nu numai în lucrările scriitorilor și poeților care frecventează cafenelele vieneze, ci continuă să servească drept inspirație pentru artiști, poeți și oameni creativi din jurul lumii. Poezia nu este creată doar de poeți, cântăreți și artiști. Fiecare dintre noi este poet în felul său. Unii nu au nevoie de prea mult pentru a da frâu liber imaginației, în timp ce alții au nevoie de un impuls mai puternic. Julius Meinl este sursa perfectă de inspirație, așa cum fiecare gură din cafeaua Julius Meinl îndeamnă gândurile să curgă libere.
Julius Meinl este o afacere austriacă de familie, fondată în 1862. Ca nicio alta, ea reprezintă cultura tradițională a cafenelelor vieneze, al căror ambasador și este. La nivel mondial, în fiecare zi, 5 milioane de cești cu cafea Julius Meinl oferă consumatorilor un răgaz creativ și momente poetice. 40.000 de clienți din sectorul gastronomiei și business din 70 de țări se bazează pe cafeaua Julius Meinl. În gastronomia austriacă, prăjitorul tradițional vienez de cafea este inegalabil, pe primul loc. Ca o consecință, compania se bazează pe gustul clasic de cafea prăjită în stil vienez, pe o calitate superioară și servicii complete oferite clienților. Este rețeta succesului din tradiția fondatorului, Julius Meinl I, care a fost unul dintre primii dezvoltatori ai unei metode industriale de prăjire a boabelor de cafea, în urmă cu peste 150 de ani și care, în prezent, este considerat unul dintre părinții culturii cafenelelor vieneze.

Comentarii

comentarii