Acasă Economic Inspectorii ANAF au închis ”La căpițe”. Patronii se războiesc cu clienții pe...

Inspectorii ANAF au închis ”La căpițe”. Patronii se războiesc cu clienții pe Facebook

DISTRIBUIȚI

img-2126-465x390Inspectorii Direcției Antifraudă din cadrul ANAF au reușit la sfârșitul săptămânii trecute ceea ce Poliția Locală, Garda de Mediu sau Primăria Timișoarei nu au fost în stare. ANAF a închis unul dintre stabilimentele care au adunat numeroase plângeri din partea timișorenilor – ”La Căpițe”. Cei care au ajuns la respectivul local au găsit la intrare următoarele mesaje: „Închis/ Activitate suspendată de ANAF – DGAF – Direcția Regională Antifraudă Fiscală 5 Deva pentru neemiterea bonurilor fiscale”.
Inspectorii antifraudă au descins sâmbătă la terasa ”La Căpiţe” iar în urma controalelor au decis să închidă terasa pentru 30 de zile. Decizia a produs panică în rândul reprezentanților localului care au început să-și acuze public clienții, pe rețeaua de socializare Facebook, că au plecat fără să achite nota de plată. Postarea a fost însă ștearsă în scurt timp după de au început să curgă comentariile negative. De asemenea au fost mulți care au spus că cei de la ANAF au dreptate pentru că nici ei nu au primit bonuri fiscale după de au plătit consumațiile.
În mesajul de pa Facebook, reprezentații ”La Căpițe” nu au spus nimic referitor la motivele care au condus la închiderea terasei, ci doar i-au acuzat pe unii dintre clienții prezenți în local în momentul în care inspectorii ANAF ai descins printre căpițe. „Pentru note de plată neîncasate în timpul controlului de sâmbătă seara, în valoare de 1.403,71 lei, ANAF Antifraudă a închis prăvălia timp de o lună. Le mulţumim din suflet, pe această cale, clienţilor care ne-au tras ţeapă, noi am ieşit cu minus de casă 1.403,71 lei. De asemenea, îi mulţumim singurului client care a venit, totuşi, ieri, şi şi-a achitat nota de plată. Ceilalţi… îi aşteptăm, încă… mai ales grupul de peste 10, cu copii, care a stat pe bazin şi a avut de plătit 451 de lei. Le mulţumim celor care au avut răbdare să se termine verificarea caselor de marcat şi au plătit ulterior. Aceasta fiind situaţia, îi vom ruga pe clienţi să înţeleagă că de-acum înainte va trebui să încasăm pe loc fiecare produs servit. Din momentul în care vom redeschide. Cu concerte anulate şi toate date peste cap… Am tras cortina o lună”, se spune în postarea de pe contul de Facebook La Căpiţe. „Nu am primit în viața mea bon de la voi şi am mai fost şi în anii trecuţi. Am fost sâmbătă şi am băut trei vodka orange în decursul a vreo trei ore, mi le-am luat de la bar, le-am plătit pe loc şi nu am primit niciun bon. Aşa că hai să nu mai facem pe martirii că nu-i cazul 🙂 Şi nişte oameni cu copii nu sună ca fiind genul care ar fugi fără să plătească”, este răspunsul uneia dintre cliente.
Toate aceste mesaje au fost însă șterse la scurt timp, ultimul mesaj postat pe Facebook fiind; ”La Căpițe va reveni în 29 de zile, mai în forță ca niciodată. Vom lăsa la o parte comentariile răutăcioase sau făcute in necunoștință de cauză, iar pe cele realiste și la obiect ni le vom asuma”.

Comentarii

comentarii