Acasă Actualitate La Arad, au scăzut reclamațiile la adresa băncilor

La Arad, au scăzut reclamațiile la adresa băncilor

DISTRIBUIȚI

Numărul arădenilor nemulțumiți de contractele pe care le au cu băncile este în scădere continuă. Practic, băncile și-au modificat contractele, au renunțat la clauzele scrise cu litere minuscule și la cele pe care ca să le înțelegi, aveai nevoie de dicționar de specialitate. În 2011, la Comisariatul Jude¬ţean pentru Protecţia Consumatorilor Arad au fost de¬puse 55 de reclamaţii. Dintre acestea, şase au fost întemeiate, 30 ne¬întemeiate, patru au fost redirecţionate, cinci au fost rezolvate pe cale amiabilă, patru au ajuns în instan¬ţă, iar şase au fost nesoluţionabile. În primele luni ale lui 2012, la Comisariatul Jude¬ţean pentru Protecţia Consumatorilor au fost depuse zece reclamaţii cu privire la contractele cu băncile. Specialiștii acestei instituții au constatat că doar două sunt întemeiate, trei neîntemeiate, trei se află pe rolul instan-ţelor de judecată, iar două se află în curs de cercetare. „Conform procedurilor, consumatorii sunt sfătuiţi să-şi rezolve nemulţumirile pe cale amiabilă. Le dăm o notificare cu care să se ducă la agenţii economici, iar reprezentanţii societăţilor urmează să scrie în notificare dacă rezolvă sau nu recla¬maţia. Abia apoi mergem în control”, a declarat Lorena Barbă, comisarul şef al Comisariatului Jude¬ţean pentru Protecţia Consumatorilor Arad.

Comentarii

comentarii