Acasă Actualitate Liber drum la Michelangelo – circulaţie deschisă pe bulevardele Vasile Pârvan şi...

Liber drum la Michelangelo – circulaţie deschisă pe bulevardele Vasile Pârvan şi Corneliu Coposu din Timişoara

DISTRIBUIȚI

S-a deschis circulaţia prin intersecţia Michelangelo, pe Bulevardul Vasile Pârvan, de la Universitatea de Vest către instersecţia Michelangelo, şi pe Bulevardul Coposu, de la intersecţia Michelangelo spre Pestalozzi. Astăzi, de dimineaţă, primarul Timişoarei Nicolae Robu a dat drumul circulaţiei prin intersecţie. Prin intersecţie se va circula la fel cum s-a circulat înainte, cu unele modificări, printre care şi semafoarizarea inteligentă. Pe bulevardul Corneliu Coposu s-au creat şi 60 de noi locuri de parcare Pe acest traseu vor reintra în circulaţie, de la 1 ianuarie, Expresul 8 şi troleibuzul 19. Subpasajul nu se va deschide în acest an, condiţiile meteo pentru efectuarea lucrărilor nu sunt îndeplinite – lucrările rămase, estimate de primar, sunt 1 la sută din întreaga lucrare. Primarul Timişoarei Nicolae Robu a declarat că mai este nevoie de două săptămâni de lucru penntru a da drumul circulaţiei prin subpasaj şi condiţii meteo favorbaile pentru turnarea betonului – umiditate scăzută în principal.

„Dăm în circulația axa est-vest, pe ambele bretele. Se va putea circula în mod normal pe Bd. Pârvan, în ambele sensuri, se va putea circula la fel, pe Bd. Coposu și, în continuare, spre str. Pestalozzi sau înspre Podul Decebal. Este o lungime considerabilă din acest bulevard a fost înnoită în totalitate și sper să aprecieze timișorenii felul în care arată acum. Amenajarea este completă pe Bd. Pârvan și Bd. Coposu, inclusiv spațiile verzi și trotuarele. Am redefinit sensul giratoriu de la intersecția dintre Coposi și str. Pestalozzi. Tot ce mai avem de făcut este să finalizăm pasajul subteran propriu-zis. El este aproape gata, mai este foarte puțin de lucru, însă din păcate vremea a fost defavorabilă și în aceste ultime săptămâni ale anului și nu am reușit să facem anumite operații care necesită să fie uscat. Nu pentru că n-am avut suficiente zile ca timp fizic de lucru nu s-a putut finalize și pasajul subteran, ci din cauza condițiilor meteo. Ceea ce mai este de făcut este extreme de puțin. mai sunt de făcut unele ermetizări, acolo unde betonul a fost poros la prima turnare, acolo unde nu s-au realizat perfect îmbinările între pereții verticali și radier, apoi trebuie aplicate foliile de hidroizolare peste care se așterne, în trei straturi succesive, asfaltul și mai trebuie ridicate cam jumătate din gurile de canalizare. Oricum, a fost o lucrare extreme de grea, extrem de complexă, cred că e cea mai grea lucrare care s-a făcut în Timișoara”, a spus primarul Timişoarei Nicolae Robu.

 

Comentarii

comentarii