Acasă Economic “Made in Banat” ajunge la Kikinda

“Made in Banat” ajunge la Kikinda

DISTRIBUIȚI

Camera de Comerţ şi Industrie Kikinda în calitate de partener şi Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş în calitate de partener coordonator al Proiectului “Made in Banat”, finanțat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontalieră România – Republica Serbia, organizează în data de 27 februarie 2014, ora 12.00 (ora Serbiei), la sediul CRCI Kikinda (Trg Srpskih Dobrovoljaca 48), o conferinţă care are ca obiectiv principal crearea unei reţele de cooperare economică transfrontalieră şi semnarea Pactului de Cooperare între partenerii de proiect şi membrii reţelei.

Reţeaua va fi constituită din firmele selectate pentru a purta marca “Made in Banat”, organizaţiile reprezentate de experţii tehnici, ONG-uri, institute de cercetare, alte entităţi interesate să sprijine dezvoltarea competitivităţii economice şi să stimuleze colaborarea în regiunea transfrontalieră România-Serbia. Alături de partenerii de proiect, la conferinţă vor fi prezenţi reprezentanţi ai comunităţii de afaceri din Serbia – producători şi cumpărători de produse specifice regionale, furnizori şi utilizatori de servicii regionale, mass-media din regiunea transfrontalieră, reprezentanți ai administraţiei publice locale etc., care își pot aduce aportul în implementarea proiectului şi susținerea mărcii “Made in Banat”. Proiectul “Made in Banat” a apărut din nevoia de a sprijini dezvoltarea unei economii competitive în regiunea transfrontalieră România-Serbia. De aceea, acesta reuneşte reprezentanţi ai grupurilor ţintă care să colaboreze, să facă schimb de experienţă şi bune practici, să creeze instrumente comune pentru a diminua efectele crizei economice, astfel încât avantajele comparative să conducă la impactul pe termen lung al proiectului şi la realizarea obiectivului general: creşterea competitivităţii firmelor şi îmbunătăţirea calităţii vieţii oamenilor din regiunea transfrontalieră. Rezultatele aşteptate în proiect vor contribui la realizarea obiectivelor asumate, iar efectele directe şi indirecte vor contribui la creşterea competitivităţii producătorilor şi furnizorilor de servicii din regiunea Banatului istoric, prin promovarea produselor sub marca „Made in Banat”.

Comentarii

comentarii