Meniurile au fost evaluate de către un juriu format din cinci specialişti din domeniul culinar: Gabriela Berechet – Preşedinte al Federaţiei Bucătarilor din România, maestrul bucătar David Contant – Chef Executive Consultant, Silvia Ailincai – Chef Patisier Centrul de Pregătire în Gastronomie (METRO Cash & Carry România), Constatin Eremia – Executive Sous Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie (METRO Cash & Carry România) si Patrick Guibet – Executive Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie (METRO Cash & Carry România). Echipa formată din Remus Iota-Tomici şi Lump Calin Nicolae, reprezentanţi ai Restaurantului “Casa Del Sole“ din Timişoara, a preparat cel mai apreciat meniu, clasându-se pe locul întâi. De asemenea, s-au remarcat şi reprezentanţii „Restaurantului Nora“ din Timişoara, Dobrean Cristian Valeriu şi Ruji Florin Doru, care s-au clasat pe locul doi. Locul al treilea în concurs a fost ocupat de echipa Restaurantului „Casa Bunicii“ din Timişoara, prin reprezentanţii săi, Hajdo Dionisie-Ernest şi Cheregi Daniel Dorin. Câştigătorii primelor două locuri vor merge mai departe la marea finală a competiţiei culinare METRO Chef 2012, care se va desfăşura la METRO Berceni, în perioada 25-26 octombrie 2012. Premiile oferite de METRO Cash & Carry Romania în finală sunt: Premiul I – Medalia de aur: 10.000 EURO pentru echipa câştigătoare (respectiv câte 5.000 de euro pentru fiecare dintre cei doi membri ai echipei); şi voucher(e) de cumpărături, în valoare totală de 1.000 de lei acordat(e) angajatorului membrilor echipei câştigătoare; Premiul II – Medalia de argint: 6.000 de euro pentru echipa câştigătoare (respectiv câte 3.000 de euro pentru fiecare dintre cei doi membri ai echipei); voucher(e) de cumpărături, în valoare totală de 1.000 de lei acordat(e) angajatorului membrilor echipei câştigătoare; Premiul III – Medalia de bronz: 3.000 de euro pentru echipa câştigătoare (respectiv câte 1.500 de euro pentru fiecare dintre cei doi membri ai echipei); voucher(e) de cumpărături, în valoare totală de 1.000 de lei acordat(e) angajatorului membrilor echipei câştigătoare. METRO Chef 2012 se adresează clienţilor METRO Romania din domeniul HORECA şi face parte din strategia companiei prin care susţine competitivitatea şi standardele înalte ale specialiştilor din acest domeniul.
Comentarii
comentarii