Acasă Economic „Noaptea reducerilor astronomice” la real,-

„Noaptea reducerilor astronomice” la real,-

DISTRIBUIȚI

În noaptea de 20 spre 21 august, real,- a organizat o „Noapte a Reducerilor Astronomice”, cu mari reduceri de preț pentru o mare parte a produselor, pentru produsele din colecția estivală prețurile fiind cu până la 70% mai mici. 

De la miezul nopții, până la 6 dimineața, cele 25 de magazine real,- din țara și-au primit clienții nu doar cu reduceri, ci și cu numeroase surprize și motive de bună dispoziție: concursuri, pentru părinți echipele de barmani profesioniști au servit cocktail-uri „astronomice”, iar juniorii au fost încurajați, printre altele, să-și facă poze în postură de cosmonaut. Reducerile au vizat o gamă largă de produse, începând de la diverse sortimente de înghețată, păine, patiserie, băuturi alcoolice, produse de îngrijire a locuinței, vopsele de păr, până la laptopuri, computere, Home Cinema, DVD Playere, echipamente sportive, electronice, anvelope de vară, seturi de oale, seturi de masă, articole de plajă. În plus, reducerile au fost aplicate pentru întreaga gamă de jucarii, pentru colectia „Totul pentru școală”, pentru ghiozdane, rucsacuri precum și pentru sortimentul de frigidere. ”Am organizat acest eveniment deoarece dorim să ne surprindem mereu clienții, fie că este vorba despre sortimentul de produse, despre programele speciale pe care le lansăm sau despre serviciile pe care le oferim. De această dată, evenimentul organizat a demonstrat că o ședință de cumpărături poate fi un bun prilej de distracție. Românilor le place să meargă la cumpărături, iar dacă este și o atmosferă festivă, cu atât mai mult. Celor mai mulți dintre români le-a scăzut mult puterea de cumpărare, iar sensibilitatea la preț este foarte mare, iar reducerile oferite le-au dat ocazia de a-și face cumpărăturile săptămânale sau de a achiziționa bunuri de folosință îndelungată, care presupun efectuarea unui efort financiar major, la prețuri foarte bune, reducerile fiind aplicate direct la casa de marcat,“ spune Eugen Mihai, marketing manager real,- Hypermarket România. „Noaptea Reducerilor Astronomice” la real,- este cel de-al doilea eveniment de acest fel organizat de către companie anul acesta. Cele mai căutate produse au fost cosmeticele, vinurile, electrocasnicele mici, frigiderele, consumabilele, office-media și produsele IT&C.

Comentarii

comentarii