Acasă Economic Orange și BRD – Groupe Société Générale aduc în România tehnologia NFC

Orange și BRD – Groupe Société Générale aduc în România tehnologia NFC

DISTRIBUIȚI

 Începând cu data de 20 iunie, Orange România și BRD – Groupe Société Générale lansează în premieră în România un proiect pilot care își propune să testeze soluția Near Field Communication (NFC) integrată în cartela SIM. 

Peste 100 de persoane ce dețin un cont bancar la BRD  – Groupe Société Générale au primit telefoane mobile Blackberry și SIM-uri speciale cu capabilități NFC pentru a le utiliza la plata produselor și serviciilor la comercianții acceptanți. Plățile vor fi posibile la cele peste 2000 de POS-uri compatibile cu tehnologia NFC, care au fost instalate de BRD – Groupe Société Générale la comercianții din toată țara, precum și la orice alt comerciant din țară și din străinătate care are instalate cititoare speciale contactless compatibile PayPass Mastercard. Clienții vor putea efectua ușor și în siguranță plăți folosind telefonul mobil pentru a achita cumpărăturile din supermarketuri, restaurante fast-food, farmacii sau pentru accesul la metrou. Tehnologia NFC va oferi utilizatorilor noi experiențe în special în ceea ce privește efectuarea de plăți, accesul în mijloacele de transport sau utilizarea cardurilor de loialitate, urmând ca în viitor toate acestea să fie integrate de SIM-ul Orange. În loc să folosească  bani lichizi pentru a plăti produse sau bilete de transport, clienții vor putea să apropie telefonul de cititorul contactless și să pornească imediat mai departe. “Această inițiativă aduce o tehnologie nouă cu potențial, atât în România, cât și în străinătate, și reconfirmă dorința noastră, ca lider și ghid în lumea digitală, de a aduce clienților servicii inovatoare și de calitate. Telefoanele mobile sunt mereu prezente în viețile noastre, așa că pot fi folosite atât ca instrumente de plată, cât și pentru a aduna informații sau pentru a oferi acces în clădirile de birouri. Dorim să oferim experiența NFC tuturor clienților, așa că vom dezvolta parteneriate care să le permită să beneficieze de toate avantajele oferite de această tehnologie inovatoare”, a declarat Julien Ducarroz, chief commercial officer în cadrul Orange România. “Plățile trebuie să fie simple și sigure, iar cea mai importantă miză pentru noi este să răspundem nevoilor clienților cu soluții inovatoare precum tehnologia NFC. Acest produs ne va permite să servim mai bine nevoile clienților noștri și să oferim noi beneficii comercianților. Prin această inițiativă dorim să dezvoltam parteneriate și să oferim clienților noștri cele mai eficiente și avansate metode de plată”, a spus Gheorghe Marinel, director general adjunct al BRD-Groupe Société Générale.

Comentarii

comentarii