Acasă Eveniment Pasaje denivelate pentru rezolvarea circulaţiei din Timişoara

Pasaje denivelate pentru rezolvarea circulaţiei din Timişoara

DISTRIBUIȚI

„Construcţia a cel puţin 3 până la 4 pasaje denivelate, care se pot încadra pe termen scurt şi mediu în bugetul acestui oraş”, spune Marius Popovici Timişoara a cam fost luată prin surprindere, din punct de vedere al traficului. Sunt străzi care se blochează dimineaţa şi la orele de vârf şi sunt şosele unde toată ziua maşinile sunt lipite una de alta, în aşteptarea verdelui de la semafor sau la trecerea prin intersescţie. În fiecare zi, ţevile de eşapament ale maşinilor duduie în aşteptarea rândului şi străzile se aglomerează. Poţi citi romane în timpul pe care-l petreci la cozi… Marius Popovici, vicepreşedinte PNŢCD, a fost, zilele trecute, în Bucureşti şi a rămas uimit de cum se circulă acolo… „Zilele trecute, am vizitat din nou Bucureştiul, care m-a impresionat plăcut prin rezolvarea circulaţiei rutiere cu ajutorul pasajelor denivelate, subterane şi supraterane, în special pe axa de nord a Bucureştiului, drumul naţional Bucureşti-Ploieşti – unde, mulţumită celor patru pasaje noi, drumul de la Otopeni în centru se efectuează în 20-30 de minute, faţă de două ore în trecut. Cel mai important obiectiv de infrastructură rutieră a Bucutreştiului este noul Pasaj Basarab, care înlesneşte zilnic trecerea a zeci de mii de maşini, dar la fel de important e că acordă o notă de absolută modernitate şi eleganţă capitalei României”, spune Marius Popovici.

La nemţi se poate cu pasaje…

Popovici s-a referit nu demult la existenţa a 6-7 pasaje denivelate în oraşul partener al Timişului – Rosenheim. Acolo s-a rezolvat problema circulaţiei. „Ca vechi automobilist, regret că în Timişoara nu s-a întreprins nimic în ultimii 20 de ani, în acest sens, aştept din partea primarului ce va fi ales anul viitor implicare ca prioritate absolută în rezolvarea circulaţiei rutiere din Timişaora, prin construcţia a cel puţin 3 până la 4 pasaje denivelate, care se pot încadra pe termen scurt şi mediu în bugetul acestui oraş. Strategia viitorului primar al oraşului trebuie să cuprindă şi o coordonare cu efoturile amdinistraţiei judeţene în domeniul rutier a întregii zone metropolitane şi cele adiacente Timişoarei”, mai spune Popovici.
 

Comentarii

comentarii