În 2010, ista România s-a concentrat cu precădere pe realizarea de investiții în infrastructura IT, lansând recent ultima inovație în materie de repartitoare pentru încălzire – symphonic sensor net. Datorită tehnologiei de ultimă generație, sistemul symphonic sensor net permite înregistrarea datelor de consum și transmiterea acestora direct în sistemul de calcul. În paralel cu preocuparea constantă pentru cercetare, s-a trecut la implementarea unei metodologii de calcul mai complexă și upgradarea programului aferent acestei operațiuni în conformitate cu cerințele normei tehnice al ordinului ANRSC 343/ 2010. În plus, pentru a eficientiza plățile, ista oferă clienților săi și un serviciu gratuit de achitare a facturilor de servicii la orice sucursală Unicredit Țiriac Bank, comisioanele aferente tranzacției fiind suportate de către companie. „Centrul activității noastre este clientul. Pentru a-i oferi confortul de care are nevoie atunci când vine vorba de folosirea unor produse și servicii de calitate, ista s-a angajat să-i ofere cele mai performante tehnologii și să-i asigure cele mai moderne instrumente de comunicare. Evoluția businessului ne demonstrează că suntem într-o relație de parteneriat, în care toți clienții ne-au acordat încrederea lor. În acest sens, contăm pe sprijinul lor pentru a duce la bun sfârșit obligațiile ce decurg din ordinul ANRSC 343/ 2010 privind inventarierea părților comune din subsoluri și casa scării, inventarierea țevilor verticale din apartamente și montarea repartitorului pentru calcularea părților comune”, a declarat Marian Sisu.
Cu un capital social de 5 milioane de euro, ista România este lider în domeniul contorizării individuale a apei și căldurii din apartamentele imobilelor colective cu o cotă de piață de 42% la nivel național. Compania are în prezent 115 angajați și 22 de puncte de lucru deschise în principalele orașe din țară.
Comentarii
comentarii