Acasă Economic real,- Hypermarket aniversează 5 ani de la intrarea pe piața de retail...

real,- Hypermarket aniversează 5 ani de la intrarea pe piața de retail din România

DISTRIBUIȚI

real,- Hypermarket, parte a Metro Goup, sarbatoreste 5 ani de prezență pe piața românească de retail. De la deschiderea primului magazin din România în 2006, real,- a investit peste 550 milioane de euro pentru dezvoltarea unei rețele puternice care reunește în prezent 25 de magazine în 18 orașe din țară, devenind astfel, în doar 5 ani lanțul de hipermarketuri cu cea mai extinsă rețea din România. 

Încă de la venirea sa pe piața locală, real,- Hypermarket s-a poziționat ca unul dintre lanțurile de retail preferate ale românilor, compania raportând creșteri ale vânzărilor de la an la an, chiar și în contextul economic actual. În 2010, rețeaua real,- a raportat pentru prima dată un profit operational pozitiv pe piața din România. “Prima divizie de vânzări Metro Gsoup prezentă în România a fost, în 1996, primul retailer modern care a pătruns pe piața locală. Hypermarketurile real,- s-au deschis 10 ani mai târziu iar dezvoltarea a fost una rapidă și de succes. Pe viitor ne menținem același angajament față de România,” a declarat Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket România. De-a lungul celor 5 ani de prezență pe piața autohtonă, real,- a fost un susținător și un partener de bază pentru produsele și furnizorii locali. Astfel, astăzi, rețeaua magazinelor real,- Hypermarket comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare și nealimentare provenind de la 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România. În același timp real,-  se orientează și către producătorii locali fie că este vorba de produse alimentare sau nealimentare. “real,-  Hypermarket este primul retailer care a venit cu o nouă abordare în ceea ce privește cooperarea cu producătorii locali aceea de merge el la producător local și nu invers. Una dintre prioritățile noastre pe termen mediu este aceea de a avea cât mai multe produse locale și regionale pe rafturile magazinelor noastre. În plus, menținem un contact strâns cu autoritățile locale pentru a ne ajuta în identificarea producătorilor, informarea și încurajarea acestora să se alăture real,-”, adaugă Michel Lamoot.

Ca parte a strategiei de sprijinire a producătorilor locali, real,- a lansat proiectul “Producem româneşte, vindem româneşte”, un program pe termen lung care a început cu Timișoara, Oradea și  Baia Mare și care urmează să fie extins și în alte orașe și regiuni din țară. În 2011, la 5 ani de la deschiderea primelor magazine, real,- a început un amplu proces de remodelare a magazinelor din Constanța, Pitești, Craiova și Timișoara. Acestea au beneficiat de modernizări în urma unei investiții care s-a ridicat la circa 500.000 de euro pentru fiecare magazin. Pe viitor, procesul de modernizare va fi extins și la alte magazine din reteaua real,-. “Prin procesul de remodelare ne-am dorit să revitalizăm sortimentul și să avem o nouă structură de mercanitzare, în conformitate cu nevoile și așteptările cliențior. Orientarea către client și oferirea unor servicii de referință pe piață fac parte din prioritățile noastre strategice” a mai declarat Michel Lamoot. Pentru a sărbători cei 5 ani de existență pe piața de retail din România, real,- dă startul unei campanii aniversare prin care răsplătește fidelitatea clientilor și pe cea a angajatilor. În cadrul acestei campanii, clienții pot câștiga peste 130.000 de premii instant, vouchere cadou, electrocasnice mari și mici, telefoane mobile, televizoare, laptopuri și premii în bani printr-un mecanism simplu și eficient, acela al lozurilor răzuibile, în timp ce angajaților real,- li s-au pregatit o serie de evenimente interne pentru a le recunoaște contribuția la succesul companiei.

Comentarii

comentarii