„Acum vedem hibele de execuție, dar să nu uităm că proiectul Prezan e modelul tipic de proiect în care contează mașinile și nu oamenii: mai multe benzi auto, unele folosite ca parcare, spațiu înghesuit pentru pietoni și bicicliști și reducerea la maxim a spațiului verde. Idee proastă, proiect slab și execuție a lucrărilor pe măsura ideii și a proiectului. Asta s-a întâmplat pe Prezan/Lidia, unde fosta administrație a demarat un mare proiect de «modernizare» a zonei, care a creat mai multe probleme decât a rezolvat”, explică edilul-șef.
Acesta mai amintește că șantierul era blocat încă de cu șase luni înainte de a-și prelua mandatul. Totuși, acesta speră ca echipa din primărie care a deblocat acest proiect poate să aducă și „ultimele remedieri”. Problemele au fost prezentate mai detaliat de viceprimarul Ruben Lațcău încă de anul trecut.
Comentarii
comentarii