Acasă Actualitate Romanian PR Award, editia a IX-a – inscrieri in perioada 5 –...

Romanian PR Award, editia a IX-a – inscrieri in perioada 5 – 23 septembrie 2011

DISTRIBUIȚI

 Înscrierile la cea de-a IX-a ediţie a competiţiei Romanian Public Relations Award au loc în perioada 5-23 septembrie 2011. Ediţia din acest an stă sub semnul creşterii şi diversificării: un juriu internaţional de top, 15 categorii noi de concurs, posibilitatea de a înscrie o campanie în cadrul mai multor secţiuni – sunt doar câteva noutăţi ale acestei ediţii. 

Proiectele vor fi jurizate în perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 27 octombrie, la Palatul Parlamentului. "În lunga noastră călătorie de la debut şi până astăzi ne-am înconjurat de cei mai buni practicieni şi cercetători în PR din lume. Astăzi suntem deosebit de mândri să vă prezentăm cel mai divers şi reprezentativ juriu din istoria competiţiei. O echipă internaţională de 33 de practicieni din 7 ţări, pregătiţi să-şi confrunte talentul şi experienţa cu performanţele şi creativitatea profesioniştilor români", declară Thomas Achelis, preşedintele Forum for International Communications. Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald’s România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus, Siemens, real – Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil – US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO), AMEC şi The Holmes Report. În spiritul diversificării şi creşterii, competiţia îşi propune să ofere fiecărui profesionist propriul său traseu către performanţă! 15 categorii noi de concurs, la care se adaugă cele 9 secţiuni deja consacrate, oferă profesioniştilor de relaţii publice şansa de a se distinge în domeniile în care s-au specializat. Companii, organizaţii non-guvernamentale şi agenţii de PR îşi pot înscrie campaniile în următoarele secţiuni de concurs: Comunicare corporatistă, PR pentru marketing, Comunicare de criză, Digital PR şi Social media, Comunicare internă, Responsabilitate socială, Comunicarea proiectelor de mediu, Media Relations, Public Affairs/ Advocacy/ Lobby, Comunicare financiară, Organizaţii non-guvernamentale.Societate civilă, Comunicare în domeniul public, Comunicarea produselor şi serviciilor financiare, Comunicarea produselor şi serviciilor medicale, Buget – / creativitate +. Studenţii concurează la categoria Junior PR Award. O noutate a acestei ediţii o reprezintă şi introducerea unor categorii care recunosc excelenţa în conceperea şi realizarea unor instrumente menite să faciliteze procesele de comunicare: Website / Intranet / Blog; Evenimente; Newsletter Intern; Raport Anual; Kit de presă; Publicaţii externe; Sponsorship; Producţii video). Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Execuţia, Evaluarea şi Creativitatea. Înscrierile se fac până vineri, 23 septembrie la www.praward.ro/inscriere. Gala PR Award va avea loc la Palatul Parlamentului, în seara zilei de 27 Octombrie 2011. Mai multe detalii despre jurizare şi condiţiile de participare sunt disponibile la www.praward.ro. Romanian PR Award este susţinut de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputaţilor, de sponsorii BCR, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Hotel Intercontinental şi de partenerii media: PR Romania, Hotnews, Adevărul Holding, Revista Cariere, CSR Romania şi Markmedia.ro. Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, fundaţia a implementat în 2009 cercetarea naţională "Media Transparency and Media Practices in Romania" şi derulează în prezent o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat de curând la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul de resurse PR Romania.

 

Comentarii

comentarii