Acasă Actualitate S-a stabilit traseul alternativ pentru circulaţia în zona Michelangelo

S-a stabilit traseul alternativ pentru circulaţia în zona Michelangelo

DISTRIBUIȚI

robu harta 1„Asta e soluţia care asigură posibilitatea de a se circula în direcţiile de maxim interes şi asigură şi securitate în trafic”, spune primarul Timişoarei, Nicolae Robu

Lucrările la pasajul Michelangelo sunt gata de start. Între timp s-a pus la punct şi un plan de circulaţie în zonă, în aşa fel încât şoferii să aibă cele mai bune soluţii pentru a ajunge la destinaţie în timpul lucrărilor la pasaj.

Traficul va fi restricţionat în perioada şantierului, iar traseul de ocolire va intra în vigoare de săptămâna viitoare. Care va fi traseul de ocolire? De pe Pârvan se va veni pe Mihai Viteazu, de pe Michelangelo, cu posibilitatea unică de a face dreapta pe Arieş-Cluj. Se va putea veni pe aleea FC Ripesnsia până în intersecţia Michelangelo, de unde singura alternativă va fi cu traversarea podului. De pe strada Cluj-Arieş vor veni înspre Michelangelo, ca şi acum, doar taxiurile şi mijloacele de transport în comun RATT, care vor avea posibilitatea de a se îndrepta înspre pod, având prioritate faţă de vehiculele care vin pe Aleea Ripensia. Vehiculele care vin din partea de Nord, trecând podul în intersecţie, pot robu hartaface dreapta spre Pârvan, spre Mihai Viteazu sau pot continua pe Arieş-Cluj. Circulaţia din intersecţie pe bulevardul Coposu înspre Pestalozzi va fi complet închisă. Acolo va fi primul şantier – de la mijlocul intersecţiei Michelangelo până înspre strada Delfinului. Se va lucra şi pe o jumătate de pod, pe jumătatea dinspre Parcul Copiilor. „Asta e soluţia care asigură posibilitatea de a se circula în direcţiile de maxim interes şi asigură şi securitate în trafic. Erau şi alte variante în discuţie, care erau riscante, deoarece puteau produce neînţelegeri între şoferi şi chiar accidente”, spune primarul Timişoarei, Nicolae Robu.

 

Săptămâna viitoare încep lucrările

Lucrările vor începe săptămâna viitoare, cel mai probabil. De aceste lucrări se va ocupa firma CCCF – Drumuri și Poduri Timișoara, în asociere cu Societatea Drumuri Municipale. Valoarea estimată a lucrărilor, stabilită de proiectant, a fost de 51,56 milioane lei, iar valoarea la care s-a câştigat licitaţia este de 39,5 milioane lei. Proiectul Complexului Rutier Michelangelo I include reabilitarea Podului Michelangelo și construirea unui pasaj rutier subteran pe relația bulevardul Vasile Pârvan – bulevardul Corneliu Coposu.

Comentarii

comentarii