Acasă Economic Schimburile de experiență naționale ale angajaților camerelor de comerț, la final

Schimburile de experiență naționale ale angajaților camerelor de comerț, la final

DISTRIBUIȚI

În calitate de partener coordonator al Proiectului “Schemă inovativă de adaptabilitate și specializare S.I.A.S.”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 și derulat împreună cu camerele de comerţ ale judeţelor Bacău, Brașov, Prahova, Satu-Mare și Vâlcea, Universitatea de Vest Timişoara, Escola Profissional Cristóvăo Colombo (Portugalia) și MONDIMPRESA (Agenție a Uniunii Camerelor de Comerț din Italia), Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş organizează ultimul schimb de experienţă şi bune practici național la Timișoara. Din cauza numărului mare de participanți, acesta se desfășoară în două etape: în perioada 19 – 22 martie 2013 și la sfârșitul lunii mai 2013. Prima temă a schimbului de experiență este cursul “Consultant Cameral” – etapa a II-a “Învățarea prin tehnologie”, care prevede aprofundarea și specializarea participanților prin: realizarea unui program de adaptabilitate a angajaților la locul de muncă: prezentare generală, managementul schimbării, planificare, raportare etc.; program de gestionare / arhivare documente: prezentare generală, arhivă, management documente, funcții de căutare, afișarea și scanarea documentelor. Cea de a doua temă, ”Utilizarea tehnologiei informației și comunicării (TIC) în activitatea camerelor de comerț”, cuprinde prezentarea platformei utilizată de CCIA Timiș în activitatea curentă, respectiv: managementul evenimentelor și resurselor CCI; evidență angajați; pontaj proiecte; foi de parcurs; evidența firmelor; arhiva electronică; evidența dispozițiilor, contractelor și hotărârilor; gestiunea membrilor; topul firmelor; cash flow; numere documente. Tematicile se adresează tuturor angajaților camerelor de comerț, indiferent de departamentul / direcția din care fac parte. Ca urmare a schimburilor de experienţă naţionale realizate, a crescut volumul serviciilor oferite de camerele de comerţ şi au apărut servicii noi. Astfel, a crescut considerabil volumul de servicii oferite de CCIA Timiş prin Centrul de Mediere a Litigiilor, al serviciilor de emitere a certificatului de forţă majoră şi de înregistrare a gajurilor în Arhiva Electronică de Garanţii Reale Mobiliare. Reamintim că proiectul este o premieră pentru sistemul cameral din România şi va conduce la adaptabilitatea angajaților camerelor de comerț la cerințele mediului economic cât şi la alinierea sistemului cameral românesc şi implicit a serviciilor oferite firmelor la standardele de calitate europene, internaționale.

Comentarii

comentarii