Acasă Actualitate Serbările Timişoreana au strâns 580.000 de vizitatori

Serbările Timişoreana au strâns 580.000 de vizitatori

328
DISTRIBUIȚI

După două luni şi opt oraşe prin care au colindat, Serbările Timişoreana au ajuns la capătul celei de-a cincea ediţii naţionale. Atmosfera specială de anul acesta, trupele alese pe sprânceană şi o bere cu tradiţie au strâns aproximativ 580.000 de vizitatori, care au devenit la rândul lor personaje într-o poveste de trei secole.
Anul acesta, caravana Serbărilor Timişoreana a pornit la drum pe 26 iunie de la Constanţa şi a dus trei secole de istorie mai departe în Craiova, Reşiţa, Timişoara, Satu Mare, Iaşi, Bacău şi Buzău. La sfârşitul celor opt săptămâni, aproximativ 580.000 de oaspeţi trecuseră pragul Tunelului Timpului, ca să se bucure de concerte excepţionale, concursuri care de care mai amuzante, personaje de epocă, de feluri de mâncare alese şi de berea rece.
Pentru prima dată de când Caravana colindă prin ţară, Serbările au spus povestea celor aproape trei sute de ani de bere Timişoreana. Locaţiile din fiecare oraş au găzduit trei zone distincte: medievală, interbelică şi modernă. În zona medievală, oaspeţii i-au privit pe jongleri şi pe dogar în acţiune, s-au delectat cu feluri de mâncare tradiţionale şi cu suveniruri de epocă. Farmecul perioadei interbelice a fost recreat de fotograful care i-a imortalizat pe vizitatori în decorul anilor ’30 şi de statuia vie, senzaţia Serbărilor în absolut toate oraşele. În fiecare zi de Serbări, Charlie Chaplin sau Rică Venturiano ne-au întâmpinat la ieşirea din Tunelul Timpului şi au făcut deliciul publicului cu gagurile lor. La terasele din zona modernă, animatoarele disco pe role şi maşina de dans au înviorat atmosfera şi i-au pregătit pe oaspeţi pentru surprizele fiecărei seri.
Bineînţeles că nici anul acesta nu puteau lipsi întrecerile patronate de Maestrul Berar. Concepute în funcţie de fiecare epocă în parte, concursurile i-au provocat pe vizitatori să îşi amintească de jocul de Marocco din copilărie, să construiască turnuri cât mai înalte din doze sau pahare de Timişoreana, să intre în rolul de curieri pe tricicletă între două butoaie de bere sau să îşi încerce norocul la „ruleta rusească”. Toţi curajoşii au fost răsplătiţi cu bere Timişoreana, iar câştigătorii au primit halbe sau pahare de epocă şi magneţi.
Concertele de anul acesta au reunit trupe şi artişti de excepţie, pe care publicul i-a primit cu drag în fiecare oraş. Zero, Vunk, Compact, Holograf şi Pasărea Colibri au strâns seară de seară mii de spectatori de toate vârstele. Melodii vechi şi noi, multe poveşti şi amintiri, toate au fost savurate la maxim de publicul Serbărilor, iar artiştii s-au apropiat la rândul lor cu căldură de admiratorii lor din cele opt oraşe.
În plus, anul acesta decorul Serbărilor a fost animat de partenerii de la Mişcarea de Reciclare şi Drum Cafe, care i-au învăţat pe vizitatori despre cum pot recicla corect şi responsabil pentru un mediu mai sănătos.
Toate momentele Serbărilor din cele opt oraşe au fost minuţios documentate în Jurnalul de Caravană de pe pagina http://www.beretimisoreana.ro/serbari2009. Pe lângă poveştile şi fotografiile noastre, cei care ne-au trecut pragul pot în continuare să încarce propriile imagini sau clipuri, pot schimba impresii despre cum a fost sau povesti despre momente de la Serbările din oraşul lor. Cei care nu au ajuns să facă o fotografie interbelică la colţul fotografului îşi pot alege în Cabina Foto de pe site personajul de epocă pe care vor să îl întruchipeze şi să îşi schimbe straiele în funcţie de epoca dorită.
„Am ajuns la sfârşitul încă unei caravane cu bucuria că publicul apreciază tradiţia, valorile adevărate şi un eveniment organizat cu drag pentru el. Am întâlnit din nou mulţi oameni, ne-am apropiat de poveştile lor şi ale oraşelor lor şi asta este pentru noi cea mai mare răsplată a Serbărilor”, spune Anca Severin, Junior Brand Manager Timişoreana. „A fost un an special, în care am reuşit să transpunem povestea tuturor celor trei secole de bere Timişoreana în decorul Serbărilor, şi credem că şi oaspeţii noştri s-au bucurat de ea la fel de mult ca noi. Le mulţumim că ne-au fost alături în număr atât de mare şi îi aşteptăm şi anul viitor cu la fel de multe surprize.”
Serbările Timişoreana de anul acesta au fost realizate în colaborare cu Mercury360, GMP, Webstyler, 2activePR şi United Media. Echipa de bază responsabilă de creaţia, dezvoltarea şi implementarea proiectului numără 17 persoane, în timp ce formula extinsă – agenţiile, colaboratorii şi furnizorii implicaţi – se ridică la peste 300 de persoane.

Comentarii

comentarii