Acasă Economic Standul produselor româneşti, lansat în toate magazinele real,- din ţară

Standul produselor româneşti, lansat în toate magazinele real,- din ţară

DISTRIBUIȚI

real,- Hypermarket România lansează concomitent în toate cele 24 de magazine ale reţelei „Standul produselor româneşti”, zonă de vânzare dedicată exclusiv articolelor provenite de la producători români de legume şi fructe. Proiectul de faţă „Standul produselor româneşti”, se bucură de susținerea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. 

Încă din 2010 real,- a demarat programul strategic pe termen lung „Produceţi româneşte, vindem româneşte”, prin care urmărește identificarea, informarea și dezvoltarea de parteneriate cu producătorii locali pentru a avea cât mai multe produse alimentare și nealimentare românești pe rafturile magazinelor. Clienţilor magazinelor real,- le va fi uşor să identifice standul produselor româneşti cu fructe și legume, graţie semnalizării clare şi simple folosite. Aceasta utilizează elementele grafice ale însemnelor naționale: harta și tricolor, precum și motive populare românești pe fundal. Semnalizarea cuprinde un mesaj adresat consumatorilor, care prezintă avantajele cumpărării de produse autohtone. De asemenea, ca element de noutate, în fiecare luna vom promova în fata clienților noștri producătorii locali care ne furnizează produse, contribuind prin aceasta la creşterea notorietăţii micilor producători români în rândul clienţilor. Toate produsele selecţionate spre vânzare au fost controlate riguros din perspectiva calităţii şi provenienţei autohtone, beneficiind de savoarea alimentelor proaspete. „Prin lansarea «Standului produselor româneşti», proiect susținut de Ministerului Agriculturii, contribuim la consolidarea strategiei pe care ne-am propus-o privind încurajarea dezvoltării producătorilor locali, cu precădere în sectorul de legume şi fructe, unde aprovizionarea din piaţa internă este încă deficitară. Dar dacă îţi propui să găseşti soluţii, orice problemă este rezolvabilă: noi am căutat producătorii locali, le-am prezentat planurile şi proiectele noastre, am ajuns la concluzia că o colaborare ar fi în avantajul tuturor, mai cu seamă al consumatorilor şi am bătut palma. Cu siguranţă, nu ne vom opri aici, mai ales că rezultatele de până acum sunt mai mult decât încurajatoare iar deviza noastră este "creștem împreună cu partenerii noștri,” a declarat Michel Lamoot director general, real,- Hypermarket România. Cele mai importante rezultate ale programului „Produceţi româneşte, vindem româneşte” sunt numeroasele contracte de furnizare semnate până acum cu producătorii locali. În prezent, aproximativ 90% dintre partenerii de afaceri ai real,- Hypermarket Romania sunt companii româneşti. În sectorul alimentar, real,- colaborează cu peste 500 de companii care produc sau distribuie produse româneşti, cu desfacere locală, regională sau naţională. De la începutul programului, numărul furnizorilor locali s-a mărit cu 20%. În cazul unor articole, s-au înregistrat creşteri spectaculoase ale volumelor comercializate din piaţa internă: mere proaspete şi suc natural de mere, cartofi, căpşuni etc. Creşteri semnificative de volume vândute au fost înregistrate şi de către furnizorii din zona micii industrii procesatoare (paste făinoase, preparate din carne, conserve de legume, miere), care au raportat chiar dublarea vânzărilor după listarea în hipermarketurile real,-. De la începutul programului, au intrat în selecţia permanentă a hipermarketurilor real,- aproape 250 de articole noi, realizate de către peste 100 de furnizori locali. 

Comentarii

comentarii