Termenul de înscrie la Romanian PR Award a fost prelungit până luni, 1 octombrie 2012, ora 18.00. Studenţii sunt aşteptaţi să-şi depună aplicaţiile online tot până la această dată. Competiţia îşi propune să ofere fiecărui profesionist propriul său traseu către performanţă. 24 de categorii de concurs oferă participanților şansa de a se distinge în domeniile în care s-au specializat.
Participarea la Romanian PR Award reprezintă un efort de gândire strategică al celor care concep şi implementează campanii de relaţii publice, o provocare adusă managementului organizaţiilor, care nu mai poate ignora dimensiunea strategică a funcţiei de comunicare şi, nu în ultimul rând, un exerciţiu obligatoriu de transparenţă care trebuie să devină cotidian pentru orice profesionist care dezvoltă campanii de comunicare. Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling, MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Bancpost, JT International, Hitachi, Henkel, real – Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, GolinHarris Bucureşti, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil – US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO) şi AMEC. Proiectele vor fi jurizate în perioada 2-15 octombrie.