„E dificil să ne confruntăm cu scăderea în termeni de volum, mai ales după creşterile puternice din anii anteriori. Ne bucurăm să vedem totuși că strategia noastră de a ne întări mărcile a dat roade. Astăzi, una din trei beri băute în România este produsă de Ursus Breweries. Stăm aproape de piaţă şi de consumatori şi am văzut cum comportamentul acestora s-a schimbat în această perioadă de declin economic. Românii încă beau bere, dar cumpără în cantităţi mai mici sau mai rar. Dar atunci când cumpără vor să fie siguri că au produsul cel mai bun pe care și-l pot permite și de aceea merg către marca în care au încredere. În aceste condiții este important să le oferim consumatorilor produsele în care să aibă încredere: bere bună, de o calitate excelentă, accesibilă ca preţ şi pe care să o poată găsi în magazinele sau locațiile unde merg de obicei. Ţinând cont că berile noastre au avut rezultate mai bune decât restul pieţei, se pare că, în perioade de declin economic, românii considera marcile autohtone o alegere sigură,” a declarat Stephan Maria Weber, Preşedinte Ursus Breweries.
Timişoreana, marca mainstream din portofoliul Ursus Breweries şi-a continuat evoluţia puternică şi a înregistrat o creştere în volum de 1%, adăugând la cea de 31% în anul trecut, câştigând o cotă de piaţă semnificativă. URSUS a continuat să-şi consolideze cota de piaţă pe segmentul premium, dar a fost afectată de declinul înregistrat în segmentul premium şi în zona de on-trade. În această perioadă s-a finalizat integrarea Azuga, fabrica locală fiind închisă, după cum fusese planificat. În august a fost relansată marca Azuga, în segmentul economic, iar rezultatele inițiale sunt încurajatoare.
Comentarii
comentarii