Acasă Economic Volksbank înfiinţează la Timişoara un centru regional

Volksbank înfiinţează la Timişoara un centru regional

DISTRIBUIȚI

 Volksbank România a prezentat la Timişoara noua sa poziţionare strategică, de bancă universală ce acordă atenţie în egală măsură activităţilor de economisire cât şi celor de creditare, precum şi planurile sale pentru regiunea de vest. 

Conform noii poziţionări, Volksbank România se adresează în mod egal segmentului de retail şi segmentului corporate, oferind produse şi servicii bancare simple, care ajută în mod real clienţii. „Oportunităţile oferite de piaţă, alături de punctele forte interne vor susţine  dezvoltarea Volksbank România pe cele două direcţii de business”, a declarat Lucian Cojocaru, vicepreşedinte Volksbank România. „Pe zona de retail, Volksbank îşi propune să devină o <<banca de casă>> pentru clasa de mijloc. În sectorul companiilor, banca pune accent pe servicii oferite segmentului microîntreprinderilor şi IMM-urilor. 

Strategia de business va fi susţinută de o nouă structură la nivel teriorial. Astfel, Volksbank înfiinţează zece regiuni la nivelul întregii ţări, fiecare coordonată de un Centru Regional ce beneficiază de autonomie sporită în administrarea bugetelor. Centrul Regional Timişoara va coordona regiunea de vest, respectiv judeţele Arad, Bihor, Caraş-Severin, Mehedinţi şi Timişoara. Regiunea este una extrem de importantă în sistemul bancar, concentrând circa 10% din totalul creditelor acordate la nivel naţional. Portofoliul de credite al băncilor pe această regiune depăşeşte 20 de miliarde  de lei. Centrul regional Volksbank deserveşte un număr de 14.588 clienţi, cu un portofoliu de credite aferent de peste 1,2 miliarde lei. Ca toate celelalte centre regionale, Centrul Regional de la Timişoara va avea competenţe mixte, atât în abordarea segmentului corporate, cât şi a zonei de retail, astfel încât să susţină unul dintre principalele obiective de business: echilibrarea portofoliului curent.  
„În linie cu noua viziune a băncii, produsele lansate de Volksbank sunt funcţionale, simple şi uşor de înţeles. Nu promitem mai mult decât oferim şi nu exagerăm”, spune Lucian Cojocaru. Printre produsele lansate de Volksbank în linie cu noua abordare de business se numără Planul de economii, Creditul Ipotecar Casa pentru achiziţia de locuinţe, cu varianta sa de refinanţare, Contul Simplu si Contul de Salarii cu facilitate Overdraft.

Comentarii

comentarii