Acasă Actualitate Altex România le recomandă clienților să fie atenți la mesajele false

Altex România le recomandă clienților să fie atenți la mesajele false

DISTRIBUIȚI

După ce în ultimele zile au apărut mai multe cazuri de persoane înșelate print-un mesaj fals, în care se promit premii importante din partea Altex România, compania a trimis un comunicat de presă pentru a lămurii situația.

”Altex România recomandă clienţilor să trateze cu precauţie apelurile sau mesajele recepţionate prin care sunt anunţaţi că au câştigat un premiu din partea unui brand din portofoliul companiei (Altex sau Media Galaxy, spre exemplu). De asemenea, persoanele care primesc astfel de sms-uri sunt sfătuite să reclame aceste tentative de fraudă la operatorul lor de telefonie (fixă sau mobilă), cât și la Poliție.

Concursurile pe care le derulează compania au, de fiecare dată, un regulament în care este specificată metoda de contactare a câştigătorilor (e-mail, paginile de Facebook Altex sau Media Galaxy ori apel telefonic).

În cadrul acestor concursuri, Altex România nu solicită niciodată clienţilor/ câştigătorilor să achite vreo taxă, impozit pentru premiul câştigat. De asemenea, compania nu cere clientului/ câştigătorului să returneze apelul decât în situaţia în care acesta a fost sunat în prealabil, dar nu a putut fi găsit, de un reprezentant Altex România în scopul validării premiului.

Pentru a verifica autenticitatea unei campanii sau al unui concurs asociat cu Altex România, utilizatorii pot accesa canalele oficiale ale brand-urilor din portofoliul companiei (paginile de Facebook şi website-urile Altex şi Media Galaxy), unde pot vedea activităţile aflate în derulare şi pot intra în discuţie cu un reprezentant oficial (în cazul canalelor de social media).

De altfel, pe paginile de Facebook ale Altex şi Media Galaxy există şi note explicative dedicate acestui subiect, postate în secţiunea de „Note”, iar consultanţii noştri răspund întrebărilor utilizatorilor interesaţi de diferite aspecte.

Cazurile de fraude (sau tentative de tip phising) prin intermediul telefoanelor mobile s-au înmulţit semnificativ în ultimii ani, având în vedere că tot mai mulţi români şi-au cumpărat telefoane mobile. Pentru a părea credibile, cei care au asemenea tentative de înşelare a consumatorilor folosesc numele unor companii, instituţii cunoscute sau chiar numele unor furnizori sau autorităţi de stat. În cazul în care se solicită returnarea apelului, numărul respectiv poate fi unul cu suprataxă folosit în scopul încărcării notei de plată a utilizatorului în beneficiul persoanelor care derulează respectiva acţiune de înşelăciune”, se precizează într-un comunicat al companei.

Comentarii

comentarii