Acasă Actualitate Angajații GSK România din Timișoara, voluntari pentru copiii din medii defavorizate

Angajații GSK România din Timișoara, voluntari pentru copiii din medii defavorizate

DISTRIBUIȚI

Angajații GlaxoSmithKline (GSK) România și GlaxoSmithKline Consumer Healthcare România din Timișoara au participat, în perioada 21 iunie – 6 iulie, la evenimentul anul de voluntariat al companiei, ”GSK Orange Day”. Anul acesta, în cadrul ediției a patra a ”GSK Orange Day”, angajații din Timișoara au desfășurat activități de voluntariat în parteneriat cu Societatea pentru Părinți și Copii (SCOP) și United Way. 

Noua abordare a ”GSK Orange Day” de anul acesta a permis angajaţilor să se implice direct în comunitățile din care fac parte. De asemenea, aceștia au avut ocazia să aleagă cauze în care cred și să desfășoare activități care să facă diferența în viața oamenilor. Astfel, copiii provenind din familii defavorizate ce sunt incluși în programul Centrului Educațional pentru integrare școlară și prevenirea abandonului școlar, derulat de SCOP și United Way au petrecut alături de voluntarii GSK o zi în care socializarea și prietenia au fost cuvintele cheie. Pornind la drum cu obiectivul de a-i expune pe micuți unor experiențe unice pentru ei, voluntarii au organizat o excursie la Buziaș, unde au vizitat Colecția de Artă Populară Iulia Folea Troceanu și parcul orașului. Cea mai plăcută parte a zilei a fost însă petrecută la o piscină din localitate, unde copiii au luat lecții de înot și au primit cadouri. Mai mult, pentru a sărbători ziua de naștere a trei micuți din grup, nu au lipsit tortul și baloanele colorate. Cu ocazia ”GSK Orange Day” 2012, aproape 300 dintre angajații GSK au luat parte la acțiuni de voluntariat în 18 localități din județele Bacău, Baia Mare, Braşov, Cluj, Dolj, Constanţa, Iaşi, Argeș, Prahova, Timiș, Vâlcea, Mureş, Ilfov, Brăila, Alba și din București. În total, prin activitățile derulate în cadrul ediției a patra a evenimentului anual de voluntariat al companiei, angajații GSK au reușit să aștearnă zâmbete pe chipurile a 1400 de copii din toată țara.

”Prin intermediul GSK Orange Day, evenimentul nostru anual dedicat voluntariatului, reușim de la o ediție la alta să ajungem la tot mai mulți oameni care au nevoie de sprijin. Suntem foarte bucuroși că anul acesta am reușit să creștem numărul de persoane care au primit ajutorul nostru cu 250% față de anul trecut. De asemenea, numărul colegilor care s-au implicat în acțiunile de voluntariat crește în fiecare an, ceea ce dovedește încă o dată că implicarea socială face parte din ADN-ul companiei”, spune Andreia Cucu, PR&Comunication Manager GSK România. Peste jumătate dintre angajații GSK România au participat anul acesta la ”GSK Orange Day”, susținând astfel eforturile companiei de a contribui la soluționarea celor mai grave cauze ale comunităților locale.

Comentarii

comentarii