Acasă Economic Auchan a finalizat achiziţia celor 20 de hipermarketuri Real în România

Auchan a finalizat achiziţia celor 20 de hipermarketuri Real în România

DISTRIBUIȚI

Convergenţa celor două companii va fi realizată în mai puţin de un an

Joi, 12 septembrie 2013, a fost finalizată tranzacţia Auchan- Real vizând achiziţia a 20 de hipermarketuri Real în România, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan şi Metro Group şi a validării primite din partea Consiliului Concurenţei din România la sfârşitul lunii iulie.

„Este un moment de mare semnificaţie în viaţa si istoria Auchan România. Convergenţa celor doua companii este o oportunitate extraordinară care ne va permite să ne consolidăm si să creăm valoare pentru toţi: pentru clienţi, prin susţinerea puterii lor de cumpărare, pentru angajaţi, prin crearea de locuri de muncă şi dezvoltare profesională, pentru furnizori şi pentru producătorii români, printr-o prezenţă largă de distribuţie pe întreg teritoriul ţării dar şi pentru comunitate, în calitate de companie responsabilă. Calendarul nostru este unul ambiţios, dorim să realizăm convergenţa celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comerţul Auchan în mai puţin de un an. Priorităţile noastre, în această perioadă, sunt: integrarea celor 5.000 de noi colaboratori, oferind fiecărui colaborator sansa la reuşită, cucerirea si fidelizarea de noi clienţi, propunându-le un comerţ bazat pe discountul generalizat, cu o gamă vastă si pertinentă de produse de calitate, ieftine si la cele mai mici preţuri si construirea unei companii lider si responsabile”, spune Patrick Espasa, director general Auchan România 
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte două în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajaţi, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienţi anual si o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România si a doua reţea de comerţ, ca suprafaţă totală de vânzare la nivel naţional.

Comentarii

comentarii