Acasă Economic Bancpost sprijină micii întreprinzători să utilizeze marketingul on-line pentru propriile lor afaceri

Bancpost sprijină micii întreprinzători să utilizeze marketingul on-line pentru propriile lor afaceri

DISTRIBUIȚI

 Bancpost, în colaborare cu ICAP România (Google AdWords Premier Partener pentru IMM-uri), a lansat un proiect prin care 100 de mici întreprinzători care îşi deschid contul şi tranzacţionează cu banca primesc consultanţă gratuită în vederea promovării afacerii proprii prin intermediul Google Adwords. 

Astfel, micii întreprinzători care aleg unul din pachetele tranzacţionale Artizan, Maestru sau Expert primesc un cupon gratuit de promovare Google Ad Words în valoare de 275 Euro. Cuponul cuprinde consultanţă în crearea conceptului şi implementarea campaniei de publicitate, propuneri de cuvinte cheie şi anunţuri, click-uri pe sistemul Google, monitorizare pe durata a 30 de zile a evoluţiei campaniei şi ajustarea acesteia în vederea atingerii obiectivelor în materie de număr de clickuri, număr de afişări şi click-through-rate. Cu ocazia lansării acestei acţiuni de promovare, Ana Cernat, director executiv Divizia Întreprinderi Mici şi PFA Bancpost, a declarat: “Am lansat în 2011 un set de trei pachete tranzacţionale pentru administrarea banilor afacerii micilor întreprinzători. Interesul celor peste 7500 de clienţi pentru acest tip de produse ne-a permis optimizarea ofertei comerciale. Astăzi putem furniza soluţii flexibile pentru administrarea fluxurilor de numerar cu un rol eficient în controlul costurilor. În acelaşi timp, răspundem apetitului ridicat al întreprinzătorului român pentru utilizarea internetului şi punem la dispoziţia primilor 100 de întreprinzători care achiziţionează unul dintre aceste pachete, până pe data de 30 noiembrie 2012, o soluţie de marketing Google AdWords potrivită tipului lor de afacere. Pentru Bancpost relaţionarea cu clienţii este extrem de importantă şi de aceea credem ca felul în care proiectam produsele şi serviciile noastre, dar şi modul în care le completăm cu servicii de tipul Google AdWords, contribuie semnificativ la implementarea acestei strategii”. Alexandra Predeanu, director general adjunct al ICAP România (furnizorul soluţiei de promovare Google AdWords) este de părere că “implicarea băncilor în dezvoltarea afacerii clienţilor nu numai prin intermediul produselor şi serviciilor specifice denotă în primul rând angajament pentru afacerea clienţilor. Marketingul este extrem de important, mai ales în această perioadă dificilă, când resursele pe care o companie le poate aloca acestei activităţi sunt la un nivel extrem de scăzut”. Dna Predeanu a subliniat în continuare că “soluţia furnizată de Bancpost şi ICAP România prin intermediul campaniilor Google AdWords face ca numărul întreprinderilor mici şi persoanelor fizice autorizate care încep să cunoască metodele de implementare a marketingului cu rezultate la costuri mici să crească şi să atingă o masă critică, spre beneficiul lor şi al economiei în general. Şi acesta este doar începutul, ICAP România va continua să sprijine companiile participante în această acţiune, cu acordul lor, prin dezvoltarea strategiei de online marketing”.

Comentarii

comentarii