Banca Comercială Română prelungeşte până pe 12 august valabilitatea ofertei de refinanţare SMART, după ce, în 6 săptămâni de campanie, a înregistrat cereri de refinanţare totalizând un volum de peste 25 de milioane de euro. Campania este destinată clienţilor interesaţi de a-şi refinanţa sau consolida creditele contractate la alte bănci printr-un credit garantat cu ipoteca la BCR.
Campania de refinanţare SMART mizează pe un pachet alcătuit dintr-o ofertă financiară promoţională (dobânzi competitive, fără comisioane de analiză), facilităţi de transfer a creditului (evaluarea gratuită a imobilului adus în garanţie, cheltuieli notariale suportate de către bancă), precum şi beneficii adiţionale (asigurare de viaţă şi de imobil gratuite). Valoarea medie a unui împrumut de refinanţare solicitat de către clienţi se situează în jurul valorii de 30.000 de euro. ”Vedem semne de dezgheţare a cererii de credite. Clienţii fac un calcul raţional şi aleg ofertele de refinanţarea care le facilitează un cost total al creditului şi o rată lunară mai mici. Volumul solicitărilor de refinanţare în cadrul campaniei SMART a fost dublu faţă de estimările noastre, ceea ce demonstrează că există un interes masiv pentru refinanţare în rândul clienţilor”, a afirmat Ştefan Coroianu, director Produse Retail în cadrul BCR. ”O tendinţa interesantă este creşterea numărului clienţilor care deţin credite negarantate şi care optează pentru refinanţarea acestora printr-un credit garantat cu ipotecă, datorită costurilor mai avantajoase”, a adăugat Coroianu.
Comentarii
comentarii