Acasă Actualitate Cele mai populare locații de pe Instagram din Timișoara

Cele mai populare locații de pe Instagram din Timișoara

DISTRIBUIȚI

GetOut.Social a publicat de curând cel de-al cincilea TOP al celor mai populare locații de pe Instagram din România din luna Septembrie 2018.

Studiul vizează 12 județe din România a câte 5 categorii de topuri de pe Instagram, acestea fiind selectate în funcție de reacțiile și impresiile utilizatorilor: Cele mai populare locații, Cele mai urmărite locații, Cele mai populare postări și Cele mai apreciate postări ale respectivelor locații, plus Topul “OMG NO IG” (locații care nu dețin cont).

GetOut.Social este o platformă creată de ProductLead.me, un tool avansat pe zona de visual commerce și influencer marketing din România, care lucrează cu peste 400 brand-uri și 3.350 de influenceri.

“Instagram este una dintre cele mai populare platforme de Social Media din România, dublându-și numărul de useri la 1,1 milioane în ultimul an. De la crearea unui feed atrăgător și postări creative, am trecut la Insta Stories și IGTV, 2 dintre cele mai apreciate feature-uri ale acestei platforme. Locațiile ar trebui să acorde o atenție deosebită comunității lor online și să livreze content de calitate. Fără o strategie clară și o viziune cât mai originală, nu vei reuși să acaparezi atenția publicului țintă pentru a avea un număr cât mai mare de followeri.” a declarat Mădălina Cojocaru, Head of Copywriting în cadrul ProductLead.me

Pentru realizarea topurilor din județele Ploiești, Pitești, Brașov, Piatra-Neamț, Galați, Cluj, Constanța, București, Timișoara, Sibiu, Iași și Oradea au fost analizate peste 700 de locații, baruri, restaurante și cafenele, datele obținute fiind extrem de relevante pentru crearea topurilor. Acestea sunt ordonate descrescător, pe locul 1 se află locația cu cel mai mare procent, iar pe ultimul loc locația cu cel mai mic procent.

Mulți utilizatori din Instagram postează conținut cu anumite hashtag-uri, majoritatea restaurantelor, cafenelelor și alte branduri din domeniu au UGC (conținut generat de clienți), însă puține dintre acestea se folosesc de acel conținut pentru a crea experiențe interactive sau pentru a crește brand awareness-ul.

User Generated Content creează mai multă încredere în brand, spre deosebire de reclamele clasice. De aceea, este foarte importantă prezența pe Instagram a business-urilor și mai ales postarea unui conținut real, generat de clienți.

“Suntem tare mândri de impactul pe care l-a avut GetOut.Social în mediul online și nu numai. Zeci de share-uri și feedback-uri pozitive au venit din partea jurnaliștilor, influencerilor și tuturor celor interesați în a descoperi cele mai populare locații din propriul oraș. Pe lânga acest beneficiu major, totodată am tras un semn de alarmă pentru locațiile care nu postau pe Instagram, iar pentru cele care postau le-am oferit o nouă oportunitate pentru generare UGC cu ajutorul tool-ului ProductLead.me. Am evoluat, am strâns noi date și iată ne aflăm deja la publicarea celui de-al 5-lea TOP. De abia, așteptăm impresiile voastre.”, a spus Alexander Stoica-Marcu, Business development manager în cadrul ProductLead.me.

Studiul “Cele mai populare locații de pe Instagram din Timișoara” din luna septembrie vizează 5 categorii de topuri: Cele mai populare locații de pe Instagram, Cele mai urmărite locații de pe Instagram, Cele mai populare postări pe Instagram, Locații cu cele mai apreciate postări pe Instagram și Locații “OMG NO IG” care nu dețin cont de Instagram. Pentru realizarea topurilor au fost analizate datele de la 17 locații ce includ baruri, restaurante și cafenele care au avut activitate în luna septembrie pe Instagram.

Hanul Miresei, Il pepperoncino și La Vela ocupă primele 3 poziții în clasamentul celor mai populare locații de pe Instagram din Timișoara din punct de vedere al engagement rate, iar pe ultimele locuri s-au clasat, Casa Bunicii, Casa Antinori și Enoteca Amphora.

Casa Antinori, Enoteca Amphora și Musiu ocupa primele trei poziții în clasamentul cu cele mai urmărite locații de pe Instagram din Timișoara, după numărul de followeri, în timp ce Grill to Chill, La Vela și Ricci se clasează pe ultimele poziții.

In Thyme, Hanul Miresei și Ricci ocupa primele 3 locuri în topul cu cele mai populare postări pe Instagram din Timișoara din punct de vedere al interacțiunilor per postare, iar pe ultimele locuri se clasează TSF Timișoara, Casa Antinori și Enoteca Amphora.

Hanul Miresei, Sabres Restaurant și In Thyme s-au clasat pe primele locuri în topul locațiilor cu cele mai apreciate postări pe Instagram din Timișoara, iar la sfârșitul clasamentului se află Enoteca Amphora, Ricci și TSF Timișoara.

Restaurante, cafenele și alte branduri din domeniu au UGC (conținut generat de clienți), mulți utilizatori din Instagram postează conținut cu anumite hashtag-uri, însă puține branduri se folosesc de acesta pentru a crea experiențe interactive sau pentru a creste brand awareness-ul.

User Generated Content (conținut generat de clienți) creează mai multa încredere în brand, spre deosebire de reclamele clasice. De aceea, este foarte importantă prezența pe Instagram a afacerilor și mai ales postarea unui conținut real, generat de clienți.

Toate topurile sunt publicate pe www.getout.social.

Comentarii

comentarii