Trei oraşe din România candidează pentru titlul de capitală culturală europeană în 2020. Iaşi, Timişoara sau Cluj sunt principalele favorite la a fi desemnate capitale culturale europeane peste 9 ani. Clujenii au ales să-şi facă reclamă tocmai în mijlocul unui oraş concurent. Un panou publicitar garantat de Guvernul României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi Primăria Cluj a fost montat, la începutul săptămânii, la intrarea în parcarea de la Modex. Sub sloganul „La pas prin oraşul Comoară – Cluj Napoca – inima Transilvaniei”. Clujul este promovat la Timişoara pentru a deveni capitală culturală în 2020. Panoul aparţine firmei bucureştene Euromedia. Nimeni din Primăria Timişoara nu a ştiut ce reclamă va apărea pe acel panou.
Adrian Orza: „Ce se întâmplă la Modex este o copilărie adolescentină”
Nicolae Robu: „Mi se pare o dovadă de nesimţire”
Un alt mare susţinător al proiectului “Timişoara – capitală culturală europeană în 2020” este uluit de ce le-a trecut prin cap celor de la Cluj. Susţinuţi din spate de Guvernul României şi Ministerul Turismului, al lui Nuţi Udrea. „Extraordinar. Mi se pare o dovadă de nesimţire, de neînţelegere a modului în care cineva trebuie să-şi promoveze un interes. Admit dreptul Clujului de a-şi face promovare, dar mi se pare că în niciun caz nu se face dovadă de eleganţă, recurgând la astfel de mijloace tocmai în oraşul concurent”, spune senatorul Nicolae Robu, unul dintre susţinătorii înfocaţi ai proiectului „Timişoara – capitală culturală europeană în 2020”.
Comentarii
comentarii