Trebuie specificate şi audienţele acordate la sediul consiliului judeţean şi în teritoriu
De asemenea, în raport mai trebuie trecută şi participarea la întâlnirile cu cetăţenii şi aducerea la cunoştinţă a activităţilor, acţiunilor şi actelor administrative care interesează colectivităţile locale (număr întâlniri, localităţi, probleme principale abordate şi ridicate la întâlnirile cu cetăţenii prezentate în şedinţele comisiilor de specialitate şi în plenul consiliului); audienţele acordate la sediul consilului judeţean şi în teritoriu (număr audienţe, problematica principală); cursurile de formare şi perfecţionare în domeniul administraţiei publice la care a participat în calitate de consilier judeţean (organizator, denumirea cursului, perioada); delegaţii şi vizite de schimb de experienţă în ţară şi străinătate (nominalizare, perioada, rapoarte prezentate la încheierea misiunii) şo participarea la evenimente de interes public organizate de consiliul judeţean, consiliile locale şi organizaţii ale societăţii civile (autorităţi şi instituţii organizatoare, tema evenimentului, data). Se specifică, totuşi, că “prevederile cuprinse în raportul-cadru au caracter orientativ. Fiecare consilier judeţean are latitudinea de a prezenta informaţiile pe care le consideră necesare şi relevante în legătură cu activitatea desfăşurată în perioada de referinţă din mandat”.
Comentarii
comentarii