Proiectul a avut ca obiectiv general dezvoltarea oportunităților de carieră pentru cadrele didactice în forma unei noi poziții denumită Coordonator TIC, care va contribui decisiv la îmbunătățirea capacității personalului didactic din unitățile de învățământ de a utiliza metode interactive de predare-învățare folosind noile tehnologii ale informației și comunicării. Pe parcursul proiectului, un număr de 24 de cadre didactice (6 cadre didactice/județ) care își desfășoară activitatea în unitățile de învățământ preuniversitar atât în mediul urban cât și rural, din județele Arad, Caraș-Severin, Hunedoara și Timiș, au pilotat rolul de coordonator TIC în școlile unde activează, iar 163 de cadre didactice din 24 de școli pilot din regiune consiliate de către coordonatorii TIC au derulat 1200 de ore folosind metode interactive moderne asistate de calculator. În cadrul proiectului a fost elaborat Ghidul Coordonatorului TIC în școală-un instrument de lucru concret ce cuprinde atât informații cu privire la utilizarea TIC cât și competențe soft de comunicare, coordonare, organizare și suport acordat cadrelor didactice. O anexă importantă a proiectelor didactice cu integrarea noilor tehnologii informaționale, exemple de bune practici, elaborate de cadrele didactice din cele 24 de școli pilot din regiunea de vest.
Comentarii
comentarii