Pe lângă cei care se vor înscrie la Gală prin achiziţionarea unui bilet al cărui cost este 250 de lei, în sală se vor afla jurnalişti şi profesionişti din domeniul viei şi vinului. Un bufet suedez din produse de calitate va fi aranjat cu artă spre deliciul şi bucuria tuturor participanţilor. Fiecare invitat va trăi o experienţă unică prin activarea simţurilor vizuale, olfactive şi gustative. „Procesul de degustare oferă fiecăruia dintre noi posibilitatea de a ne perfecta simţurile, de a descoperi vinul, de a percepe mirosurile, gusturile, de a pătrunde în interiorul vinului în urma explicaţiilor unui somelier sau enolog. În prima etapă, e important să percepem aromele şi buchetul vinului, iar gustativ să încercăm să-l comparăm trecându-l ulterior prin filtrul gustului personal. Degustarea în sine este subiectivă, are amprenta personală a celui care o performează. E foarte important ca vinul să fie arhivat în memorie prin amprenta olfactivă şi gustativă. Pe lângă toată această bogăţie de percepţii şi senzaţii, iubitorii de vin vor avea marea şansa de a se adresa în mod direct oenologilor, somelierilor şi producătorilor de vin de la circa 20 de crame”, spune Luci Pîrvu.
„Dintre toate evenimentele salonului, recomand în special acest eveniment deoarece întregeşte imaginea de sărbătoare pe care intenţionăm să o oferim acestui salon, VINVEST 2013 – Ediţie Aniversară, ocazie cu care sărbătorim cei 10 ani de activitate VINVEST şi cei 30 de ani de activitate in domeniul viei şi vinului ai mei. Vinul Premium, in concepţia mea, reprezinta rodul muncii in echipa, nivelul cel mai înalt de creaţie pe care îl atinge o cramă după ani şi ani de eforturi din partea tuturor celor implicaţi în procesele de producţie, marketing şi vânzare. Nu e uşor să creezi un brand si nu e uşor să-l menţii. Această gală am iniţiat-o cu scopul de a apropia iubitorii vinului de locul de provenienţă tocmai prin degustarea Vinului Premium, convinşi fiind că invitaţii îşi vor dori să cunoască în detaliu locul de origine al vinului degustat. Mai mult decât atât, în prezent cramele au posibilitatea de a primi oaspeţi pentru a degusta vinurile asociindu-le cu meniuri tradiţionale. De asemenea, oferă servicii de cazare şi au capacitatea de a organiza conferinţe, teambuilding-uri şi alte evenimente. Turismul viticol funcţionează în alte ţări, ar putea funcţiona excelent şi în România, ţinând cont de nivelul optim al ofertelor turistice pe care le practică în prezent multe crame româneşti”, mai spune Pîrvu.
Vinurile care vor fi prezentate la Gală fac parte din tezaurul cramelor deja înscrise la salon; Jidvei, Casa de Vinuri Cotnari, Petro Vaselo, Domeniile Anastasia, Staţiunea Blaj, Domeniile Sâmbureşti, SCDVV Pietroasa, Domeniile Dealu Mare Urlaţi, Crama Oprişor, Wine Princess, Crama Borha – Bodegas Y Vinedos del Jalon, La Rioja Alta S.A., Enate – Domeniile Sara, Budureasca, Marvin Wine Shop, Villa Iustina, Liliac Winery şi Vincon Vrancea.
Comentarii
comentarii