Acasă Administraţie Ghișeu Unic, pentru reducerea birocrației, în Primăria Lugoj

Ghișeu Unic, pentru reducerea birocrației, în Primăria Lugoj

152
DISTRIBUIȚI

Municipiul Lugoj va beneficia de fonduri europene pentru a-și consolida capacitatea administrativă prin dezvoltarea capacității de planificare strategică și prin simplificarea procedurilor administrative pentru reducerea birocrației destinate cetățenilor. Valoarea totală a proiectului este de 3.999.351,65 lei, din care 3.919.364,62 lei sunt fonduri nerambursabile, iar 79.987,03 lei reprezintă contribuția proprie a municipiului Lugoj. În cadrul proiectului se va înființa Ghișeul Unic la primărie, fapt ce va constitui un mare pas înainte în eliminarea birocrației și creșterea calității serviciului public. De asemenea, se va implementa un sistem informatic integrat, se va dezvolta, proiecta, implementa, operaționaliza și testa sistemul informatic integrat – soluția de portal cu servicii digitale pentru cetățeni, managementul documentelor, care va oferi atât accesul publicului la informații și servicii on-line, dar va oferi totodată și un instrument modern de asistare a deciziei în cadrul instituției, se va realiza arhiva digitală. Serviciile publice digitale ce vor putea fi oferite de către sistemul informatic sunt următoarele: înregistrare cereri, întocmire și eliberare certificate de urbanism, eliberare/prelungire autorizații de construire; înregistrare mențiuni și modificări intervenite în statutul civil, domiciliul și reședința unei persoane, solicitări audiențe, programare audiențe și gestionare registre și rapoarte aferente audiențelor; autorizare activitate de transport – înregistrare date transportator, întocmire autorizații de transport; autorizare activitate de comerț – istoric al modificărilor pe toată durata de viață a autorizațiilor, urmărirea plăților anuale ale taxelor de autorizații, imprimarea pe format tipizat a informațiilor necesare; evidențierea și raportarea activităților consiliului local/primarului (hotărâri CL, dispoziții primar, evidența întâlnirilor publice etc); evidențierea și raportarea activităților consiliului local/primarului (hotărâri CL, dispoziții primar, evidența întâlnirilor publice etc); gestionarea proceselor/cauzelor din cadrul instituției, litigiilor pe raza de competență a Poliției Locale, arhivei electronice a instituției pe baza unor serii de metadate definite anterior; centralizarea mesajelor, sesizărilor, plângerilor și propunerilor transmise electronic sau prin telefon de către cetățeni.

 

 

Comentarii

comentarii