În cadrul workshop-ului, Jim Bagnola va surprinde detalii despre necesitatea de a dezvolta competenţele necesare pentru ca angajaţii să devină lideri în cadrul organizaţiei din care fac parte. Discursul se va centra pe importanţa liderului în cadrul unei organizaţii, dar şi pe modul în care liderul conduce oamenii şi procesele din cadrul organizaţiei care influenţează direct performanţa acesteia. Subiectele de discuţie care vor fi abordate în cadrul workshop-ului vor răspunde la întrebări precum: “Care este diferenţa dintre un lider şi un manager?”; “Cum poţi să maximizezi influenţa liderul pentru o performanţă mai crescută?”; “Care sunt cele 5 metode prin care îi putem influenţa pozitiv pe ceilalţi din cadrul organizaţiei?”; “Cum devenim influenţi în cadrul organizaţiei, indiferent de poziţia ierarhică?”; “Care este sursa celor 80% din problemele de la locul de muncă?”. Jim Bagnola are o experienţă de peste 30 ani ca trainer, coach şi consultant şi este specializat în Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills şi Change Management. Întreaga filosofie a expunerilor lui Jim se concentrează pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul acestuia este să formeze profesionişti. Lista clienţilor internaţionali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, U.S. Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, General Motors, Siemens şi multi alţii. În România, în cei 10 ani de prezenţă, trainer-ul american a oferit consultanţă Administraţiei Prezidenţiale, Allianz Tiriac, GFK, Lafarge, LEADERS România, McCann Erickson, OMV, TAROM şi altor organizaţii. În prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanţă “The Leadership Group” şi figurează în top 30 speakeri internaţionali in leadership, conform Leadership Gurus International, alături de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.
Comentarii
comentarii