Acasă Economic Leaderii e-commerce vin la ecomTIM 2013

Leaderii e-commerce vin la ecomTIM 2013

DISTRIBUIȚI

ecomTIMReprezentaţii celor mai importanţi jucători din comerţul electronic românesc (magazine, procesatori de plăţi online şi emitenţi de carduri), dar şi specialişti în SEO, afiliere, social media sau analytics din ţară şi din străinătate vor participa pe 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia ediţie a celui mai important eveniment regional de e-commerce şi marketing online. Evenimentul va avea loc la Timişoara şi este organizat de către cotidianul online de business Wall-Street.ro şi 2Parale, cea mai mare reţea de afiliere din România. „Piaţa de comerţ electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar în 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numărul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai mulţi români renunţă la plata ramburs şi aleg să plătească prin card bancar atunci când cumpără online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult. Astfel, cea de-a treia ediţie a ecomTIM vine într-un moment în care piaţa de comerţ electronic se nişează şi se maturizează, aşa că anul acesta vom vorbi atât despre business-urile care au avut succes în e-commerce, dar mai ales despre <<What’s next>>”, a declarat Claudiu Vrînceanu, redactorul-şef al cotidianului online de business Wall-Street.ro.
Printre cei care vor participa la cea de-a treia ediţie a ecomTIM se numără: Lisa Myers (CEO, Verve Search) Elisabeta Moraru (Industry Manager Google România), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO Reallylatebooking.com), Cătălin Creţu (director general pentru România al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Marius Ghenea (fondator şi preşedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Alin Gherman (director comercial DPD România) şi Daniel Enescu (fondator al Daedalus Group).
În cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendinţele pieţei locale de comerţ electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de încredere, dar şi despre afacerile online româneşti de succes. Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicată workshop-urilor, va pune în discuţie teme precum promovarea site-urilor în social media, usability, afiliere sau analytics. Biletele pentru prima zi din cadrul ecomTIM se pot achiziţiona la preţul de 69 de euro, iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se găsesc la preţurile de 39 de euro sau 59 de euro, în funcţie de durată şi complexitate. În perioada de early bird, până pe 8 februarie, biletele se pot achiziţiona cu un discount de 35%.
La ediţiile anterioare ale ecomTIM au prezentat şi au răspuns întrebărilor reprezentanţi ai unor companii precum Google, PayPal, Microsoft, Metro, Magento, 3TS Capital Partners, Visa, TinaR sau SEOmoz. Mai multe detalii despre eveniment, program şi vorbitori sunt disponibile pe site-ul ecomtim.ro/2013/.

Comentarii

comentarii