Acasă Editorial Nicolae Robu: campanie electorală, în vremea Coronavirusului

Nicolae Robu: campanie electorală, în vremea Coronavirusului

2890
DISTRIBUIȚI

Nimic nu poate fi mai cinic, mai lipsit de moralitate, decât tentativa de a face imagine în vremea decretată a fi ”de război”. Sintagma ”de război” aparține reprezentanților statului român, după ce deja fusese folosită de președintele Franței, Emanuel Macron. Ieșirile publice cu accente ”artistice”, deșănțate, cu discursuri penibile, cu laude și aroganțe demontabile, fac din oricine ar practica aceste obiceiuri, un actor penibil, un comediant de mâna a treia, un figurant într-un film prost. Aceste practici pot fi văzute în multe locuri pe globul întețit de mameluci, de hidoși, de păcălici și păcălitori.

 Ce face domnul Nicolae Robu aici, la Timișoara? Asta ne doare cel mai mult!

După ce a folosit insistent expresia ”Spitalul primăriei, Victor Babeș”, pentru un spital care are clădirile în administrarea primăriei, dar unde lucrează medici excepționali, competenți și modești, asupra cărora Primăria Timișoara și nimeni nu are dreptul moral de a-și asuma pregătirea și comportamentul lor, a trecut la alte etape ale laudelor amorale: a editat, tipărit și distribuit, pe bani publici, acele pliante, cu textul destinat protecției împotriva virusului, dar cu… chipul său! Sunt destui oameni inteligenți în Timișoara care să decodifice campania electorală, cu tentativa de a afecta subliminalul, pe care nu-i păcălește domnul Robu. Mai mult, oamenii au râs și au postat pe facebook diferite mesaje, unele însoțite de dovezi ale talentului lor artistic, îmbogățind mesajele cu diferite imagini….

Ultima ”boroboață” este un film publicitar, cu mașinile firmei Brantner, spălând în jurul fântânii din sensul giratoriu, numită ”Fântâna Punctelor Cardinale”, pe muzică, copie la indigo cu un film făcut în China, (ce rușine, nu mai copiază chinezii de la europeni, ci invers!), cu filmare din dronă, tot din bani publici, chipurile, material de informare. Sursele noastre din primărie spun: ”Nu este film făcut pe banii firmei Brantner, dimpotrivă, nu sunt plătite facturile către firma de curățenie, este o manipulare, iar în grafic sunt doar 120 de străzi din 1400, deci spălarea străzilor este incompletă și incorectă”

Deci filmul este pentru naivi, pentru proștii care ar putea crede că Timișoara este orașul igienizat ”în forță”, cu zeci de mașini de spălat, iar la noi NU se aplică legea. Nu se respectă Ordonanța Militară, nu se spală intrările în blocuri, Nicolae Robu este interpretul ordonanței, așa cum s-a văzut azi, în conferința de presă, și nu este executantul, așa cum cere legea! Filmul de publicitate, în care ”actorii” sunt mașinile firmei Brantner, este o minciună la care au contribuit, spre rușinea lor, niște… ”autori” ai unor firme de profil. Profitorii crizei ca și cei ai războiului, sunt cei care vor deconta asta, cât de curând, în fața opiniei publice, dar și a legii.

Campania electorală va avea și partea ei antipatică pentru candidați, dar mai ales pentru cei cu resurse. Nu vor mai putea susține și plăti concerte electorale, nici cluburi zgomotoase, cu urlete nocturne, ei ”băieții buni” ai orașelor vor fi nevoiți să respecte legile, iar candidații, nevoiți la o campanie cu modestie și condescendență.

Domnul Robu nu știe cum se fac acestea. Nu are gustul modestiei și al dăruirii în tăcere. Așadar, va avea de furcă cu unii candidați buni, pregătiți, modești, demni și nefanfaroni.

Coronavirusul schimbă multe în viețile noastre.

Comentarii

comentarii