Poşta Română a extins şi pentru mediul urban acest serviciu de încasare a facturilor, iar Banca CREDITCOOP deţine o reţea de circa 900 de sucursale la nivel naţional. Cele două noi variante de plată se adresează clienţilor care preferă plata facturilor în numerar şi se adaugă celei deja disponibile prin Serviciul PayPoint, în plus faţă de posibilitatea plăţii facturii prin casieriile Enel Energie.
De asemenea, cele două opţiuni de plată completează lista celor pe care Enel Energie le-a pus deja la dispoziţia clienţilor săi, în scopul de a le oferi acestora servicii de calitate şi o importantă economie de timp. În prezent, clienţii Enel Energie pot achita factura la energia electrică utilizând diverse modalităţi de plată: direct debit, reţeaua de ATM –uri (bancomate), Internet, Self Bank, Express Payments, ordin de plată sau numerar.
Informaţii suplimentare privind modalităţile de facturare şi plată sunt disponibile în facturile livrate la domiciliul clienţilor, sau se pot obţine de la Unităţile Teritoriale Enel Energie, sau apelând serviciul Call Center la tel. 0256.405050 şi 0241.805920, sau accesând site-ul www.enel.ro.
Comentarii
comentarii