Acasă Actualitate Parcarea din ”Piaţa 700”, promovată la Grădina Zoo, pentru că nu are...

Parcarea din ”Piaţa 700”, promovată la Grădina Zoo, pentru că nu are clienţi

DISTRIBUIȚI

Parcarea ultracentrală din ”Piaţa 700” a Timişoarei, care a costat primăria 5,5 milioane de euro şi care a fost inaugurată cu mare fast de fostul primar al oraşului în campania electorală, stă nefolosită din cauza tarifelor mari percepute pentru staţionare.

 Pentru a-şi vinde tichetele, Administraţia Domeniului Public (ADP) din cadrul municipalităţii, finanţatorul proiectului, a anunţat, marţi, că-şi va promova investiţia la Grădina Zoo, unde cei care vor intra în parcul animalelor exotice vor primi şi câte un voucher pentru parcarea părăsită. ADP Timişoara s-a hotărât să reducă la jumătate costul abonamentului lunar, după ce în august a vândut doar două abonamente. Potrivit viceprimarului Dan Diaconu, s-au tipărit 3.000 de vouchere care vor fi distribuite la Zoo. ”E o formulă de promovare; a fost o solicitare la care am răspuns, de a face promovare abonamentelor din parcarea din ‘700’. Voucherele pentru abonamentele lunare se vor da împreună cu biletul de intrare la Zoo, până la finalizarea stocului. Din câte ştiu, sunt 3.000 de bilete valabile până la 31 octombrie”, a declarat marţi presei Diaconu. Acest lucru presupune că din preţul abonamentului de parcare se scade suma de 160 de lei.  Preţul unui abonament lunar a fost fixat la inaugurare la 300 de lei, iar pentru staţionarea timp de o oră se plăteşte suma de 3 lei. Foştii edili credeau că vor da lovitura din încasările în parcare, deoarece solicitarea era foarte mare, dar preţurile practicate i-au făcut pe şoferi să caute alte locuri unde să-şi lase maşinile, cea mai convenabilă fiind parcarea unui supermarket din apropiere. Parcarea părăsită are 516 locuri pe cele două nivele subterane şi unul la suprafaţă.

Comentarii

comentarii