În cazul postului de la Serviciul Amenajare Peisagistică, este necesară licența în Arhitectură (arhitectura peisajului), Urbanism (amenajarea și planificarea peisajului) sau Horticultură (peisagistică) sau Biologie. În plus, este nevoie și de studii de master în domeniul administrației publice, management sau pe specializarea de licență sau alte studii echivalente. Este de la sine înțeles că alte criterii prevăd și cunoștințe de limbi străine și de operare a calculatorului. Vechimea minimă de muncă în specialitatea studiilor este de 5 ani.
Pentru al doilea concurs, cel de la Serviciul Locuințe și Preemțiuni, cerințele sunt aproximativ aceleași, cu diferența că studiile de licență trebuie să fie în domeniul științelor sociale. Pentru ultimul post, cel de la Biroul Situații de Urgență, studiile necesare sunt în știința administrative, științe juridice sau științe economice. Alte mici diferențe ar fi și în privința cunoștințelor de operare pe calculator.
La modul general, concursurile Primăriei Timișoara din ultimele luni au fost suspendate odată cu suspendarea ultimei organigrame. Recent, însă, dosarul a fost trimis spre rejudecare, astfel că cel puțin până la o nouă decizie, primăria își poate asuma organizarea unor astfel de proceduri.
Detalii despre cele ultimul concurs pot fi găsite aici: ANUNȚ CONCURS – Primăria Municipiului Timișoara (primariatm.ro).
Comentarii
comentarii