Noul administrator public al municipiului Reșița va avea atribuții, alături de viceprimari, în derularea următoarelor activități: administrarea patrimoniul orașului; eficientizarea constantă a cheltuielilor de funcționare a Primăriei Reșița și ale instituțiilor din subordine; întreținerea investițiilor făcute de Primărie și reprezentarea instituției în raporturile cu contractanții; verificarea serviciilor contractate de municipalitate.
Profilul candidatului ideal: studii superioare; experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani; cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice; cunoștințe în domeniul bugetării și execuției de bugete; foarte bune aptitudini de negociere; stăpânirea limbii engleze la nivel avansat; rezistență la stres și, obligatoriu, simțul umorului.
Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către dna Tugmeanu Maria, sef serviciu Resurse Umane, până la data de 19 martie 2021.
Persoanele selectate vor susține un interviu, iar 3 finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție, condusă de primarul, Ioan Popa. Câștigătorul va semna un contract de management până la sfârșitul mandatului.
Comentarii
comentarii