Timişorenii sunt revoltaţi, dar tot pe întuneric păşesc. Primarul urbei de pe Bega le recomandă locuitorilor Timişoarei să facă reclamaţii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor dacă mai rămân în beznă, pe stradă. “Noi am semnat un nou contract cu Enel pentru că din punct de vedere financiar a fost avantajos, ne-au mai făcut o reducere, s-au angajat să mai ducă în subteran cabluri, să mai mute nişte stâlpi. Sunt probleme tehnice, tot timpul cade câte ceva. Noi punem presiune pe Enel să se retehnologizeze, numai că, fiind o companie privată, care are şi capital străin, autoritatea noastră asupra lor este redusă. Intervenţiile sunt standardizate. Ei au birocraţia rigidă a marilor companii care nu permit modificări punctuale, se aprobă greu documentaţiile, nu există prerogative pentru schimbări la nivel local. Noi facem sesizări. Trebuie să facă plângeri şi cetăţenii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, noi am făcut. Primăria se plânge, contractul este între primărie şi Enel, dar ar trebui să facă şi ei reclamaţii la Protecţia Consumatorilor, să fie presiunea mai mare”, a spus Nicolae Robu. Şi pe strada primarului e întuneric, destul de frecvent…
Comentarii
comentarii