Serviciile bancare, cablul TV şi telefonia – în topul generatorilor de nemulţumiri
Timişenii şi-au manifestat, în principal, nemulţumirea faţă de serviciile financiar-bancare. În acest sens, au fost depunse la CJPC Timiş 108 reclamaţii. Furnizorii de cablu TV şi telefonie au reuşit contraperformanţa de a fi reclamaţi de 96 de ori, în vreme ce furnizorii de telefonie mobilă au strâns 81 de reclamaţii. Furnizorii de energie electrică, firmele de asigurări şi cele de tâmplărie PVC se află pe următoarele trei locuri în top.
Nemulţumire sau preocupare pentru calitate?
„Conţinutul reclamaţiilor înregistrate în această perioadă relevă o preocupare crescută a consumatorilor pentru calitatea produselor şi serviciilor. 70% dintre reclamaţii sunt adresate personal de către consumatori, la sediul CJPC, iar 30% sunt transmise prin e-mail, fax sau poştă.” a declarat Marinela Iliaş, directorul CJPC Timiş. Am putea crede că aceasta este doar o manieră diplomatică de a afirma că timişenii sunt greu de mulţumit. Totuşi, standardele înalte, combinate cu activismul civic nu pot avea decât consecinţe pozitive asupra calităţii vieţii.
Comentarii
comentarii