Cei doi vor pregăti meniuri speciale ce vor fi asortate cu vinurile prezente în salon, iar renumiţi degustători şi somelieri, membrii ai Asociaţiei Degustătorilor Autorizaţi din România, Asociaţiei Somelierilor din România şi renumitul Uica Mihai vor fi un sprijin în realizarea unui eveniment reuşit. Pentru acest an organizatorii pun accent pe promovarea produselor vitivinicole pe piaţa românească dar şi pe aplicarea celor mai potrivite mijloace pentru promovarea acestora în relaţia producători, importatori – reprezentanţi HoReCa, reprezentanţi cash&carry, profesionişti şi cumpărători finali. Printre noutăţile acestei ediţii se numără o manifestare organizată împreună cu Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş, intitulată Internaţional Wine Brokerage Event şi o expoziţie CODE2WINE, organizată împreună cu Institutul Multimedia Româno Elveţian, spatiu ce va cuprinde vinuri şi produse care conţin coduri 2D (cea mai nouă metoda de marketing în promovarea vinului, produselor vitivinicole şi publicaţiilor de agricultură şi vin din Europa).
Comentarii
comentarii