Acasă Economic Aerotravel Lufthansa City Center creşte pe segmentul non ticketing

Aerotravel Lufthansa City Center creşte pe segmentul non ticketing

DISTRIBUIȚI

Aerotravel Lufthansa City Center a înregistrat o cifră de afaceri de 13,2 milioane de euro în primele 6 luni ale anului. În urma analizei rezultatelor obţinute după primul semestru al anului 2009 s-a înregistrat o scădere de 15% în numărul de tranzacţii. transpusă într-o scădere de 25% a cifrei de afaceri.
Scăderea mai mare a cifrei de afaceri comparativ cu cea a numărului de tranzacţii este dată şi de tarifele practicate de furnizorii pe segmentul de ticketing şi pe cel de turism. Valoarea medie a unei tranzacţii în activitatea de ticketing se situează în jurul valorii de 265 euro, în scădere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În ceea ce priveşte tranzacţiile non ticketing scăderea este de 18% şi o valoare absolută de 336 euro.
În sezonul de vara al acestui compania operează o singură cursa charter către Insula Skiathos, Grecia cu plecare din Bucureşti. Dată fiind conjunctura economică a acestui an operarea curselor charter către Insula Rodos, Grecia, cu originea în Transilvania a fost suspendată. Clienţii companiei din Timişoara şi Cluj au însă la dispoziţie curse charter operate de alte companii pentru a pleca în destinaţiile alese de vacanţă din Rodos.
În aceste condiţii, pe segmentul non ticketing numărul de tranzacţii a înregistrat o creştere de 2% faţă de anul anterior, aici cuantificând vânzările pe segmentele leisure travel, MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Events) şi alte tranzacţii non ticketing pe segmentul business travel. De asemenea, activitatea de sales desfăşurată de Aerotravel Lufhtansa City Center a contribuit la compensarea scăderilor generate de piaţă şi de reducerea preţurilor la furnizori.
În topul destinaţiilor de vacanta se situează, şi în acest an, Grecia, Turcia, Spania şi România, urmate de Italia, Franţa şi Bulgaria. Valoarea medie a unui sejur se situează în jurul valorii de 500 de euro pentru o persoană iar valoarea unui sejur în Insula Skiathos porneste, în vârf de sezon, de la 315 de euro pentru o persoană. Topul destinaţiilor de business are în frunte România, urmată de Germania, Austria, Ungaria, Franţa şi Turcia.
"Creşterea înregistrată pe segmentul non ticketing, pe fondul unei pieţe în continuă scădere şi în condiţiile renunţării la cursele charter operate din Transilvania, ne bucură, însă nu ne surprinde. Pentru a compensa atâtea minusuri am depus un efort considerabil. Activitatea intensă desfăşurată de departamentele specializate MICE şi de cele de vânzări a fost cea care ne-a adus aici,” spune Antonio Niţu, director general Aerotravel Lufthansa City Center.
În acest moment reţeaua Aerotravel are un număr de 9 agenţii: Bucureşti – 2 agenţii, Braşov, Cluj Napoca, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Timişoara – 1 agenţie şi un birou operativ în incinta Aeroportului Internaţional Timişoara. Aerotravel deţine franciza Lufthansa City Center pentru 6 dintre agenţii şi 1 franciză Business Plus Lufthansa City Center (singura din România) deţinută de una dintre agenţiile din Bucureşti.

Comentarii

comentarii