“Una peste alta, la transportul în comun putem spune că noi ne-am făcut datoria, în cadrul administrației pe care o conduc. Asemenea sume nu s-au dat pentru transportul în comun nici dacă adunăm zeci de ani anteriori,” este ultima declarație a primarului Nicolae Robu, din 20 februarie 2018.
Mai sunt însă și cetățeni implicați din Timișoara care au analizat pe baza informațiilor publice realizările administrației Robu.
O interesantă analiză a fost realizată de Flavius Sebastian. El a întocmit o hartă cu situația actuală a liniilor de tramvai din Timișoara. În imagine au fost marcare cu ROȘU linii de tramvai reabilitate în administrația Ciuhandu (standard LF/ULF), cu VERDE linii de tramvai reabilitate de administrația Robu, cu GALBEN linii de tramvai desființate și cu ALBASTRU restul liniilor nereabilitate.
Ceea ce probabil mulți au uitat sau nu știu e că de-a lungul liniilor reabilitate s-au refăcut toate rețelele edilitare (canal, gaz, încălzire, telefonie, curent electric, etc). E drept, toate astea sunt sub pământ și nu se văd, ca să stârnească aplauze/like-uri într-o epocă în care nu exista facebook. Dar ele dau plus valoare orașului, pentru o lungă perioadă de timp… De asemenea s-au refăcut și trama stradala, trotuarele, etc. Cea mai amplă și complexă investiție din oraș de după Revoluție pana azi. Scopul ei a fost pregătirea tramei pentru achiziția de tramvaie noi. Linia din Freidorf urma să fie reabilitată după introducerea canalizării, făcută tot de vechea administrație”, spune consilierul local Adrian Orza, fostul viceprimar al Timișoarei.
Comentarii
comentarii