”Licitația pentru serviciile de dirigenție a fost începută și finalizată. Avem 9 oferte, licitația zecile de proiectare și execuție va demara în această lună. Așteptarea noastră este undeva în mai, undeva în zona asta sfârșitul primăverii, începutul verii să avem finalizată această licitație, să avem semnat contractul de proiectare și execuție și să ne începem efectiv de de muncă”, ne-a declarat Lațcău.
Din păcate, deschiderea pasarelei reabilitate nu e deloc în viitorul apropiat.
Cel mai probabil, finalizarea va fi undeva la începutul anului viitor. Până atunci, oamenii forțează trecerea, deși pasarela a fost deja închisă.
”Da, din păcate această pasarelă ar trebuit să fie închisă undeva acum 5 ani de zile. Primăria Timișoara, a făcut o expertiză, cred că din 2018 sau 2017, nu îmi mai îmi aduc aminte exact anul, care spunea încă de acea vreme că trebuie să fie închisă pentru că prezintă risc riscuri structural iminente”, a mai spus Lațcău.
Știu că nu este un un lucru plăcut să închizi un astfel de pod pietonal, dar, din păcate, cred că trebuie să punem pe primul loc, sau din fericire trebuie să punem pe primul loc siguranța înainte oricărui alt factor, dar în acest an a intrat și în execuție”, a mai spus viceprimarul Timișoarei.
Cea de a doua pasarelă pietonală, dar care va deveni accesibilă și traficului cu biciclete, este pasarela Gelu. Aici lucrările sun mult înaintate și în câteva luni va fi deschisă publicului.
”Avem, de asemenea, o altă pasarelă, care era și ea într-un risc iminent de prăbușire, care a fost demolată anul trecut și care este în execuție, pasarela de la Gelu, cea din dreptul străzii Crizantemelor. acolo cred că undeva în această primăvară vom putea să trecem peste noul pod pietonal peste Bega. Lucrările sunt executate, tablierul a fost montat în întregime, relucrările de rețele de electricitate și numai de rețele de utilități au fost și le finalizate. Aici am avut, din păcate, cele mai lungi așteptări și și o parte consistente din întârzierile pe care le avem. Le avem tocmai din cauza relocărilor de utilități, a faptului că în avizul pe care Enel ni le-a dat știa că are trei rețele în teren, dar de fapt aveau de două ori mai multe. Sunt din păcate astfel de probleme, în primul rând cu deținătorii de utilități publice, pentru că adesea situația scriptică pe care au ei în documente nu se suprapune faptic cu ce este în teren. Dar toate aceste probleme au fost rezolvate, iar acum tablierul este montat, utilitățile sunt demontate și ele și se lucrează practic la finalizarea pădurii”, conform lui Ruben Lațcău.
Comentarii
comentarii