„De la înfiinţare şi până în prezent, Bosch Communication Center România a crescut continuu, atât ca număr de clienţi, cât şi ca număr de angajaţi, motiv pentru care mutarea într-o locaţie mai spaţioasă şi mai reprezentativă, a devenit imperios necesară” a afirmat Cornelia Bedros, director general al Bosch Communication Center România. “Noul sediu, dotat cu facilităţi la standarde ridicate, corespunde cerinţelor noastre prezente şi viitoare, oferind clienţilor servicii excelente, iar angajaţilor, condiţii de lucru deosebit de confortabile.”
Noua locaţie, în care designul modern şi culorile optimiste se îmbină cât se poate de armonios, a fost dotată cu echipamente de ultimă generaţie, special concepute pentru activităţi de call-center. Compartimentarea spaţiului s-a făcut în funcţie de specificul fiecărui proiect, cu scopul de a optimiza comunicarea între membrii echipei şi de a menţine calitatea serviciilor la un nivel cât mai ridicat. Au fost prevăzute, de asemenea, săli de training şi săli de conferinţe special amenajate, pe fiecare nivel şi un centru de monitorizare.
Divizie a Bosch Security Systems, Bosch Communication Center activează pe piaţa mondială ca furnizor de servicii BPO (Business Process Outsourcing). Cei 3.600 de angajaţi din 8 ţări ale lumii gestionează şi optimizează procese de afaceri în peste 20 de limbi străine, la standarde de calitate internaţionale. Bosch reuneşte şi administrează aceste procese în diverse ţări şi sectoare de activitate cu scopul de a furniza clienţilor săi avantaje competitive unice.
Comentarii
comentarii