Oferta de entertainment pregătită de mall-ul timişorean este de nerefuzat: muzică bună, defilări pe podium ale celor mai noi colecţii de sezon ale magazinelor Intersport, Oltre, Stefanel, Picioru’ Gras, Bebeloo şi multe altele, reprezentaţii de majorete, demonstraţii de hair-styling şi make-up, concursuri ad-hoc, şi DJ Show. Toate acestea vor anima atmosfera din mall, în cele trei zile de distracţie.
Joi, 12 noiembrie, invitaţi speciali la cumpărături vor fi membrii formaţiei Fly Project. Tot joi, Tiberiu Popovici, component al trupei DEKO îi invită pe iubitorii de umor la o reprezentaţie originală de stand-up comedy.
Cei mici vor avea şi ei parte de şedinţe de „face paiting” şi vor putea admira împreuna cu părinţii Lego City, un orăşel de mari dimensiuni creat din piese lego şi trenuleţe electrice, realizat special de Asociaţia Brickenburg. Asociaţia Brickenburg prezintă avantajele ce rezultă din jocurile lego: dezvoltarea imaginaţiei orientată spre scopuri constructive, îmbunătăţirea comunicării între indivizi, deprinderea unei gândiri ordonate, deprinderea abilităţilor tehnice. Distracţia continuă vineri, 13 noiembrie, cu demonstraţii de dans sportiv, şedinţe de make-up şi hairstyling, toate gratuite.
Fiecare bănăţean este invitat în aceste zile de sărbătoare să participe la campania „Pune capac. Reciclează!”. Capacele de PET ale gamei Coca-Cola vor deveni piese de mozaic ce vor crea imaginea siglei brandului american de băuturi răcoritoare, precum şi pe cea a logo-ului Iulius Mall. Parteneri la acest eveniment sunt reprezentanţii organizaţiei ECO CLUB Timişoara.
Sâmbătă seara, Deep Central, cea mai în vogă trupă dance a momentului în România, va da ritmul cumpărăturilor în cel mai mare mall din provincie.
Pe parcursul celor trei zile, zeci de mii de premii Iulius Mall, Nivea şi Coca-Cola îşi aşteaptă câştigătorii, iar primii 3.000 de clienţi pot câştiga, la cumpărături de minimum 100 lei, o umbrelă sau o cană inscripţionate cu sigla Iulius Mall. Echipe de promotere costumate în doctoriţe vor împărţi ceaiuri „de ţinut minte preţurile mici” sau ceaiuri „ca să guşti mai multe oferte culinare”. De asemenea, Food court-ul Almondo dă startul campaniei “Ocolul Pământului în 14 zile!”, în cadrul căreia gurmanzii pot câştiga premii în meniuri delicioase la fast food-urile prezente.
Comentarii
comentarii