„Întreaga selecţie de produse nealimentare pe care o pregătim clienţilor noştri profesionişti are la bază câteva criterii fundamentale: calitate înaltă, fiabilitate şi preţuri cât mai avantajoase. Dacă tuturor acestor condiţii îndeplinite li se adaugă o reducere importantă, de 40%, ne declarăm încântaţi să le putem oferi clienţilor fideli această ocazie de a-şi optimiza costurile, achiziţionând produse ale unor mărci de prestigiu”, a declarat Michael Kaiser, director Cumpărări Produse Nealimentare METRO Cash & Carry România.
„Principalul obiectiv, mereu actual la METRO Cash & Carry România, este acela de a oferi clienţilor noştri cele mai bune produse la preţurile cele mai bune. Campania actuala are în vedere tocmai acest aspect, iar prin alegerea celor 11 produse electrocasnice, la preţuri speciale, am urmărit acoperirea nevoilor diverse ale clienţilor noştri. De asemenea, perioada extinsa de desfăşurare a campaniei oferă ocazia cât mai multor clienţi de a beneficia de reducerea de 40%, pe baza cumpărăturilor curente, fără eforturi suplimentare”, a declarat Edwin Deurloo, Director Operaţional METRO Cash & Carry România.
Regulamentul promoţiei este disponibil în toate magazinele METRO Cash & Carry România şi pe site-ul companiei, www.metro.ro.
Comentarii
comentarii