”Istoria Coca-Cola a fost întotdeauna strâns legată de spiritul Crăciunului. Caravana Coca-Cola marchează, de fiecare dată, cel mai așteptat moment al anului, fiind una din tradițiile primite cu entuziasm de către toți consumatorii noștri. In 2014, ne-am propus să îi ajutăm pe aceștia să îmbrace în haine de sărbătoare darurile pregătite pentru cei dragi și să se bucure de magia Caravanei”, declară Nicoleta Eftimiu, marketing ,anager Coca-Cola România şi Moldova.
Pentru ca bucuria oferită celor dragi să fie și mai mare, ajutoarele lui Moș Crăciun din Caravană vor îmbrăca în haine de sărbătoare cadourile pe care consumatorii le pregătesc pentru cei apropiați. Surprize și daruri speciale vor întregi experiența memorabilă a Caravanei. Urmând direcția campaniei ”Fă pe cineva fericit”, care îi inspiră pe consumatori să ofere momente de bucurie celor din jur, vizitatorii Caravanei vor avea la dispoziție și aplicația Radar For Good, prima platformă mobilă de voluntariat care funcționează asemenea unui radar de fapte bune. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii pot urmări cazurile înregistrate în proximitatea lor în aplicaţie și pot da o mână de ajutor și acum, în preajma sărbătorilor. În 2014, Caravana Coca-Cola de Crăciun a petrecut câte 2 zile în București, Ploiești, Brașov și Sibiu, urmând să ajungă în continuare la București.
Comentarii
comentarii