„Dezvoltarea acestui târg tradițional al CCIA face parte din strategia noastră pe anul 2018, strategie al cărei obiectiv este cel de dezvoltare a târgurilor cu care v-am obișnuit și de organizare a unor evenimente noi la complexul Expo Arad. Publicul arădean, dar și cel din Regiunea de Vest așteaptă inovație în oferta noastră expozițională și primește cu entuziasm orice secțiune nouă pe care o oferim, având dovada atât în cazul târgului Petreceri de Vis de anul acesta, cât și în cazul târgului Vicii și Delicii”, a declarat președintele CCIA, arh. Gheorghe Seculici.
La ediția de anul acesta numărul vizitatorilor a crescut cu 20%, oferta venind din partea a 100 de expozanți, pe o suprafață expozițională de 3600 mp în cele 3 pavilioane. Majoritatea expozanților s-au declarat mulțumiți de rezultatele obținute, exprimându-și intenția de a participa și la edițiile care vor urma, unii chiar cu standuri mai mari. În ceea ce privește prima ediție a Salonului Mama și Copilul, interesul a fost unul crescut, așteptările vizitatorilor fiind în sensul dezvoltării acestei secțiuni.
Sejururi de Vis a reprezentat un plus pentru târgul Petreceri de Vis și, în același timp, un beneficiu atât pentru agențiile de turism, cât și pentru vizitatori, fapt confirmat de fluxul continuu din Pavilionul B, spațiu în care s-a desfășurat această secțiune. Având aceste argumente, CCIA a demarat deja discuțiile pentru evenimentul de anul viitor, cu obiectivul de a-l include în oferta de târguri consacrate desfășurate la Expo Arad.
Comentarii
comentarii